Ναι ετσι ειναι!Κοιτα να δεις το συγκεκριμενο 6αρι σαζμαν,στα δικα μας κυβικα και αλογα,ειναι ενα κοντο 5αρι που κολακευει το αμαξι και αντισταθμιζει εως ενα βαθμο την μικρη ροπη χαμηλα,στις ρεμπριζ ειδικα το αμαξι σε σχεση με το απλο 5αρι θα σου φανει πιο δυνατο,λογω νευρου...συν οτι εχεις μια επιπλεον σχεση, για το ταξιδι που σου ριχνει τον θορυβο και την καταναλωση,αλλα παρολα αυτα φορτωνει και αρκετα καλα μεχρι την τελικη...δεν χρειαζεται να κατεβασεις πεμπτη για να επιταχυνεις εκτος κι αν κανεις κοντρα και θες πολλη επιταχυνση...κατι ψιλοενοχλητικο ειναι οτι επειδη τα γραναζια της πρωτης με την οπισθεν ειναι διπλα διπλα πολυ κοντα,οτανν επιταχυνεις με πρωτη ακους θορυβο απο το σαζμαν οπως κανει οταν επιταχυνεις με οπισθεν(σε αρκετα χαμηλοτερο επιπεδο βεβαια)αφου οταν το χα πρωτοπαρει νομιζα οτι εχει προβλημα,αλλα μου παν απο την toyota οτι ολα τα g6 ετσι κανουν...ειναι απο το εργοστασιο ετσι...επισης σαν σαζμαν καποιες φορες ψιλοσκαλωνει κυριως στην αλλαγη 2ης σε 3η ταχυτητα, αλλα γενικα εχει ωραια σφιχτη αισθηση!Απλα εγω δεν μπορω να σου πω πως θα δουλευει στο δικο σου που εχει διαφορετικα αλογα...οταν πηγαινεις χαλαρα θα ναι ετσι οπως στα λεω...στις κοντρες και το κυνηγητο ομως θα φορτωνει πολυ γρηγορα και θα σου δινει,μολις 30-35 χλμ περιπου σε καθε σχεση,γενικα θα κανεις συνεχως αλλαγες και θα το χαιρεσαι απο 3η για να μην πω τεταρτη...αλλα με μπλοκε....στο 0-400 θα σκοτωνει...εξαλλου μπορεις να παρεις διαφορικο απο αλλο toyota μεγαλυτερων κυβικων πχ αβενσις 1800 που λογικα θα χει μακρυτερο βημα απο ενα 1400-1600 κορολλα και το αμαξι σου θα απλωνει καλυτερα!Αυτα ειναι θεμα γουστου,ποσο αγωνιαρικο το θες το αμαξι,και ρυθμιζονται...λυσεις υπαρχουν,αλλα για αρχη βαλε το,δε νομιζω να το μετανοιωσεις!
|