Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #110  
Παλιά 18-03-07, 13:37
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 416
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Να παραθέσω και τη δική μου εμπειρία από τα michelin pilot exalto 2. Τα φοράω σε διάσταση 205-45-17 σε ζάντα με 7.5 ίντσες πλάτος σε 1.6. Εξ αρχής λοιπόν έχω ένα πλεονέκτημα σε κράτημα αφού το λάστιχο δε μαγουλιάζει, αλλά αντιθέτως τραβάει προς τα μέσα με συνέπεια να έχει καλύτερη πρόσφυση σε στροφές με μεγαλύτερη πλευρική επιτάχυνση. Ο δείκτης ταχύτητας είναι W, αλλά ποτέ δεν ένιωσα πως το λάστιχο δε ζεσταίνεται γρήγορα, το αντίθετο μάλιστα από την αρχή κρατάει πολύ καλά. Σε στεγνό οδόστρωμα κρατάει πάρα πολύ καλά με μόνη παρατήρηση πως όταν χαθεί η πρόσφυση θέλει ένα κλικ γηγορότερη αντίδραση για να έρθει. Μάλλον αυτό οφείλεται στο χαμηλό προφίλ και την ανάρτηση που έχει κάνει το αυτοκίνητο πιο απόλυτο. Στο βρεγμένο το θεωρώ αν όχι το κορυφαίο της κατηγορίας ένα από τα κορυφαία. Και εξηγούμαι...Σου δίνει την αίσθηση πως βεντουζώνει στην άσφαλτο και δεν καταλαβαίνει την έννοια υδρολίσθηση! Νομίζεις πως μπορέις να στρίψεις με τα ίδια χιλιόμετρα που στρίβεις σε στεγνό. Φυσικά αυτό δεν ίσχύει αλλά και πάλι τα όρια παραμένουν υψηλότατα! Τώρα στο θέμα της αντοχής τα θεωρώ πολύ ανθεκτικά, όπως και όλα τα michelin. Έχοντας διανύσει 10000 χιλιόμετρα με μικτό ρυθμό (κοντά στο όριο σε επαρχιακούς αλλά και σε χαλαρούς ρυθμούς), χωρίς υπερβολές και καψίματα, δεν καταλαβαίνεις πρακτικά καμία μεταβολή στη συμπεριφορά του. Καμία απολύτως! Την ίδια άποψη έχουν και φίλοι μου με το ίδιο λάστιχο σε yaris( 195-45-16 δείκτης V), octavia 20V ( 205-55-16 δείκτης V) και octavia 5 RS (225-40-18 δείκτης Υ) και saxo vts (195-45-16 δείκτης V). Όσο για τα πλαϊνά δεν καταλαβαίνουν τίποτα( εκτός και αν πέσεις σε καμία τάφρο) ακόμα και με πολύ σκληρές αναρτήσεις. Όπως λέει και ο DimitrisTS πιο πιθανό είναι να πάρει λίγο η ζάντα παρά να πετάξει "βυζί" το λάστιχο, αν και αυτό εξαρτάται από πολλούς παράγοντες( σκληρότητα ζάντας, αέρας που έχει το λάστιχο τη δεδομένη στιγμή, ανάρτηση και φυσικά τη λακούβα και τον τρόπο που θα πέσεις μέσα).
Απάντηση με παράθεση