Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kosmas
Όντως στο διάγραμμα του Γιώργου μένουν εκεί γιατί πέφτει η ροπή μετά τις 8000.
Αν όμως καταφέρεις να κρατήσεις ροπή όσο πιο ψιλά γίνεται τότε θα πάρεις ακόμα περισσότερα άλογα.
|
Εγώ δεν έχω βάλει το κιτ επειδή είμαι ατμοσφαιρικός(εισαγωγή,εξαγωγή,PFC,βολάν...).Επειδ ή δεν έχεις κάνει street tuning με αληθινά φορτία,να ξέρεις ότι τα άλογα του δυναμόμετρου είναι πλασματικά.Θα μου φαινόταν ποιό υγιές να μου έλεγες ότι έβγαλε 260hp με street tuning παρά το νούμερο από fine tuning το οποίο έγινε σε παράλληλο εγκέφαλο και όχι stand alone οποίος έχεις σαφώς περισσότερες προοπτικές αναβάθμισης.Στο site το Αμερικάνικο που μπαίνεις δες τις μέγιστες ιπποδυνάμεις(αναλογικά) πού βγάζουν τα Celica τα οποία είναι ρυθμισμένα από γνώστες(MWR,BOOSTED....).Επίσης είναι γνωστό ότι τα Αθηναικά δυναμόμετρα έιναι αισιοδοξα τις περισσοτερες φορές και θα στο αποδείξω...Όσο ήσουν στο δυναμόμετρο χτύπησε πειράκια το αυτοκίνητο?Αν όχι τότε δεν είχε φορτίο στα ράουλα.Όταν δεν έχει φορτίο τότε λιγοτερες τριβές και περισσότερα hp στο στρόφαλο.Πρόσεχε όταν επιταχύνεις από χαμηλές στροφές και να ξέρεις το καλυτερο είναι,πρώτα street tuning & μετά δυναμόμετρο,...όπως Αμερική

.Επίσης φίλε Κοσμά το ultimate ρυθμίζει χρονισμό αλλά όχι βύθισμα
