Δυστυχώς στην Ελλάδα (αλλά πιστεύω και σε άλλες χώρες – δεν είμαστε εμείς τα λαμόγια της υφηλίου) το λάδωμα είναι μια θλιβερή πραγματικότητα. Τα πάντα ή σχεδόν τα πάντα αμαυρώνονται από αυτή την συνεχή πελατειακή σχέση των δημόσιων υπαλλήλων και λειτουργών με τους υπόλοιπους πολίτες. Οι παράγοντες που οδηγούν σε αυτούς είναι πάρα πολλοί. Ένας είναι η αισχροκέρδεια, άλλος είναι οι χαμηλοί μισθοί, άλλος η δυσκοιλιότητα του γραφειοκρατικού συστήματος που κληρονομήσαμε από την Τουρκοκρατία, αλλά ο βασικότερος και οποίος αν λειτουργούσε σωστά δεν θα είχαμε σχεδόν ποτέ πρόβλημα είναι όπως προανέφερε και ο φίλος dRiver7 η ασάφεια των ελληνικών νόμων. Δεν σημαίνει ότι η οποιαδήποτε βελτίωση είναι επικίνδυνη για τους υπόλοιπους πολίτες. Δεν σημαίνει ότι βάζοντας λίγο πιο χαμηλά και καλύτερα ελατήρια ή βάζοντας κάποια απαλά φιμε αποτελώ δημόσιο κίνδυνο όπως αποτελούν τόσοι και τόσοι ηλικιωμένοι ή ανεπίδεκτοι μαθήσεως που παίρνουν στα χέρια τους ένα τιμόνι και το μετατρέπουν σε όπλο θανάτου. Δεν είναι λίγο περίεργο να επιτρέπεται στον κάθε άσχετο να κυκλοφορεί ένα αμάξι 200+ αλόγων επειδή είχε τα φράγκα να το πάρει και από την άλλη να κόβεται κάποιος θεωρούμενος ως επικίνδυνος για την δημόσια υγεία και ασφάλεια επειδή η εξάτμιση του κάνει θόρυβο ή το αμάξι είναι χαμηλωμένο? Δεν λέω ότι πρέπει να είναι όλα ελευθέρα γιατί τότε θα φτάσουμε στην ασυδοσία. Αυτό που λέω όμως είναι ότι η κάθε περίπτωση πρέπει να κρίνεται διαφορετικά και πρέπει να θεσπιστούν τέτοια κριτήρια από τα οποία πραγματικά να προκύπτει αν ένα αμάξι είναι ασφαλές και άρα νομότυπο. Σίγουρα είμαι κατά του λαδώματος και μέχρι τώρα ευτυχώς δεν έχει χρειαστεί να το κάνω . Αλλά αν κάποια στιγμή το απαιτήσουν οι περιστάσεις έχοντας κολλήσει σε κάποιο παράλογο νόμο τότε ναι μπορεί να το κάνω.
Sorry για τα κόκκινα γράμματα αλλά το έκανα για να μπορούν αν διαβάσουν και αυτοί που δουλεύουν σε άσπρο φόντο.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό Μέλος
Slobo - Black (dog)G6
|