Επιτέλους μπήκε η νέα ανάρτηση μετά από ταλαιπωρία και πολλές αναποδιές στην παραγγελία. KW Variant II η τελική επιλογή και τα αποτελέσματα -στα 50 πρώτα χιλιόμετρα- παραπάνω από θετικά. Σε πρώτη φάση χαμηλώσαμε το αυτοκινήτο άλλους 3.5 περίπου πόντους( από 3 που ήταν πήγε στους περίπου 6.5 μπροστά και 7 πίσω) και η σκληρότητα παρέμεινε στο τέρμα μαλακό με τη μπροστά μία στροφή προς το σκληρό. Κάνοντας το μία πρώτη βόλτα στο τετράγωνο γύρω από το συνεργείο εντυπωσιάστηκα από την άνεση και με 17αρια κιόλας. Τελικά για ευνόητους λόγους, αφού θα ήταν δύσκολη η κυκλοφορία με το μπροστινό σπόιλερ να αναπτύσσει στενές σχέσεις με το δρόμο, το ξανασηκώσαμε μισό πόντο μπροστά και 1 πίσω. Η σκληρότητα παρέμεινε ίδια έως τα 200 πρώτα χιλιόμετρα τουλάχιστον. Ποιότητα κύλισης πολύ καλύτερη από τα bilstein και παρότι φοβόμουν πως θα είναι αρκετά μαλακή στις στροφές, αντιθέτως μπαίνει πιο τραπέζι (απ' τα λίγα που κατάλαβα με τόσα λίγα χιλ) από τα bilstein ακόμα και στην πιο μαλακή ρύθμιση!!! Το αμάξι με το χαμήλωμα έδειξε ακόμα περισσότερο...Μοναδικό μειονέκτημα αν μπορώ να το πω έτσι είναι πως χρειάστηκε να μπει ένα προστατευτικό λάστιχο από την παλιά ανάρτηση ανάμεσα στο top mount και τη βίδα της ανάρτησης γιατί ακουγόταν ένας μεταλλικός θόρυβος μόνο στις δύο πίσω. Παρά το πολύ χαμήλωμα δε χρειάστηκαν επιπλέον προσθήκες για να μη βρίσκει η μπουκάλα στα γόνατα ( πράγμα σύνηθες στα coilover λόγω χαμηλότερης θέσης του πιατέλου), όπως με είχε προειδοποιήσει ο μηχανικός. Θα δούμε πως θα πάει και μόλις κάτσουν σωστά τα αμορτισέρ και πατήσουν...
|