Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #13  
Παλιά 22-02-07, 15:39
Το avatar του χρήστη tsport192
tsport192 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 10-07-2006
Μοντέλο: E12 facelift 1.6 SOL M/R
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 1.484
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 409
tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από analyst78 Εμφάνιση μηνυμάτων
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΜΠΟΥΡΟ ΜΑΛΛΟΝ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΑ ΙΣΩΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ. ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ ΕΧΕΙ ΠΑΞΙΜΑΔΙ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ ΜΠΟΣΙΚΑ ΤΟΥ ΣΥΡΜΑΤΟΣΧΟΙΝΟΥ. ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΣΥΝΕΣΗ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΕΙΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΟΠΩΣ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΕΣΦΙΞΑΝ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΧΩΡΟΠΗΔΟΥΣΕ. ΠΑ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΑΘΑΝ ΖΗΜΙΑ ΟΙ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ.

Φίλε μου, ΟΧΙ δεν εννοώ την δισκόπλακα! Εννοώ το ταμπούρο που έχει πίσω το Ε12! Έχουμε ξαναπεί ότι το Ε12 έχει συστημα φρένων που αποτελείται απο δισκόπλακες πίσω για το ποδόφρενο και ταμπούρα για το χειρόφρενο.

Επίσης δεν είπα ότι δεν γίνεται και με τον τρόπο που περιέγραψες, αλλά στην αντιπροσωπεία από εκεί που ανέφερα θα το σφίξουν. Αυτό έλειπε να λύνουν τον τεμπέλη και την μισή κονσόλα κάθε φορά που θέλει σφίξιμο το χειρόφρενο...
Απάντηση με παράθεση