φίλε μου greekman9 μαζί με το αυτοκίνητο σου,σου δώσανε και ένα βιβλιαράκι.άνοιξε το και διάβασέ το.στο δικό μου Ε101 αν θυμάμαι καλά έγραφε 3 με 4 κλικ.στα 12 κλικ που λες το χειρόφρενο λογικά θα πρέπει να είναι τελείως κάθετα.ε δεν ειναι και ότι καλήτερο...
πάντως σε ότι ανέφερε ο φίλος tsport192 είμαι σύμφωνος εκτός από αυτό που λέει ότι " Προσωπική μου άποψη είναι ότι για να έχει κραδασμούς τα ταμπούρα έχουν στραβώσει, αλλιώς ο μηχανικός δεν θα το καταλάβαινε εφόσον τραβούσε το χειρόφρενο. Παρόλα αυτά δεν νομίζω ότι επηρρεάζει την οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου καθώς δεν χρησιμοποιούνται παρα μόνο όταν το αυτοκίνητο είναι σε στάση."
επειρεάζει ή όχι αφού έχει εγγύηση να πάει και να πει το παλικάρι μου το ξανάκανε,να ξαναπάει ξανα μανα τα ίδια και τίποτα ας μην κάνει και να απαιτήσει αλλαγή ταμούρων.καινούριο είναι το αυτοκίνητο.να πω ήταν 15 χρονών αντε οκ αλλα ναναι καινούριο και να μην το αλλάξει εγγύηση αφού ήταν δικιά τους λακαμία?
ΥΓ: γενικά παρατηρώ ότι πολλά παιδιά δεν έχετε διαβάσει το βιβλιαράκι (manual) που συνοδεύει το αυτοκίνητο.γιατί συμβαινει αυτό δεν μπορώ να καταλάβω.γιατί ανέχαιστε να σας κοροιδεύουν?2,3 ώρες διάβασμα είναι(για να πεις ότι τα έμαθες όλα και το πιο χαζό όπως το που βρίσκεται η ρεζέρβα και ο γρύλος).
χωρίς πλάκα και εγώ παρόλο που το είχα διαβάσει σήμερα έπειτα από συζήτηση μέσα στο forum είδα έκπληκτος ότι όσον αφορά τη λίπανση του 1,3 κινητήρα(4ΕFE) της E101 και της Ε111 κάτι δεν είχα προσέξει καλά.
γιαυτό λοιπόν κάντε ένα κόπο και διαβάστε το σωστά.αξίζει...
φιλικά πάντα,
Κωνσταντίνος
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
www.eseepa.gr
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη diafanh-psyxh : 12-02-07 στις 15:31.
|