Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #9  
Παλιά 03-02-07, 13:16
Το avatar του χρήστη Panagiotis_87
Panagiotis_87 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 07-01-2007
Μοντέλο: E12 1.4 f/l
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 183
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 243
Panagiotis_87 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dRiveR7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Εντάξει σωστά όλα αυτά με τις κοπέλες και τα πέπλα, την αξιοπιστία και τα 2-4 χρόνια που τα δίνουν οι ευρωπαίοι, αλλά ας είμαστε και λίγο ρεαλιστές και ας δούμε πως όντως η ΤΟΥΟΤΑ έχει μείνει λίγο πίσω σε τομείς όπως επιδόσεις και οδική συμπεριφορά. Που είναι το GTi που θα κοντραριστεί έπί ίσοις όροις με Golf Gti, Astra OPC, Megane Rs, Leon Cupra και Type- R? Που είναι το sedan απέναντι στα γρήγορα passat, Vectra, Mondeo? Το γρήγορο μικρό σπορ μοντέλο ενάντια στα vts, ibiza cupra, fiesta st, polo gti και τόσα άλλα? Πάει και αυτή η celica που τουλάχιστον διέσωζε κάτι από τον σπορ χαρακτήρα της TOYOTA. Και απ' ότι βλέπω δεν υπάρχει κάτι σχετικό στον ορίζοντα. Δε λέω η αξιοπιστία και η ποιότητα - σχετική και αυτή - παραμένουν, αλλά ως εκεί. Δε λέω και εγώ πριν λίγο καιρό ήθελα να πουλήσω τη corolla μου. Όμως παρέμεινα για λόγους αξιοπιστίας και ποιότητας. Αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να έχουμε παρωπίδες και να είμαστε κολλημένοι μόνο στην TOYOTA, αλλά να αναγνωρίζουμε τους ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ λόγους που παραμένουμε σε αυτή, χωρίς να απορρίπτουμε και να μηδενίζουμε ό,τι καλύτερο έχει μια άλλη εταιρεία.
Σωστός........ Στην Ιαπωνία βέβαια απ'όσο ξέρω, βγαίνουν και πιο γρήγορες εκδόσεις αλλά στην Ευρώπη.....?

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Panagiotis_87 : 03-02-07 στις 13:32.
Απάντηση με παράθεση