και εγώ με την σειρά μου είπα να βάλω άζωτο για δοκιμή να δω από προσωπική πείρα αν υπάρχει κάτι διαφορετικό σε σχέση με τον αέρα.
αυτό που είδα εγώ αμέσως είναι ότι ακούγονται λιγότερο πλέον οι γούβες και γενικά ο δρόμος μέσα στην καμπίνα είναι κάπως σαν να ΄΄μαλάκωσε’’
υποθέτω ότι αυτό συμβαίνει επειδή το άζωτο σαν αέριο από φύση του έχει πιο πυκνή δομή και κρατάει σταθερή μάζα μεταφέρει και λιγότερο το θόρυβο.
τώρα για τα υπόλοιπα που λενε καλύτερο κράτημα ,οικονομία καυσίμου και ζέσταμα ελαστικών δεν ξέρω αν βελτιώνεται κάτι από αυτά.
πάντως εγώ επειδή είδα τα λάστιχα πως ζεσταίνονταν πριν και μετά ακριβώς στην ίδια διαδρομή είναι το ίδιο, το θέμα όμως δεν είναι να ζεσταίνεται ο αέρας για να ζεσταθεί η γόμα.
αυτό όσον αφορά το αν ζεσταίνεται το άζωτο γιατί το θέμα δεν είναι να ζεσταθεί το άζωτο η ο αέρας αλλά το ελαστικό
και επειδή έχω και κάποιον γνωστό που έτρεχε F3 έβαζαν πάντα άζωτο στα λάστιχα έτσι ώστε να είναι από την αρχή έως το τέλος του αγώνα να είναι σταθερή η πίεση στο ελαστικό μέσα.
|