Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #23  
Παλιά 28-12-06, 18:21
Το avatar του χρήστη κωνσταντίνος
κωνσταντίνος Offline:

Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-03-2006
Μοντέλο: E12
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 339
κωνσταντίνος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Λοιπόν έχουμε και λέμε !!!

Στην βενζίνη απαγορεύετε να προσθέσεις κάτι ποίο εύφλεκτο όπως το οινόπνευμα γιατί τότε θα βαράει πυράκια συνέχεια αφού το καύσιμο δεν θα έχει την δυνατότητα να αντισταθεί στην πρόωρη ανάφλεξη λόγω πίεσης στον θάλαμο καύσης …

Η διαφορά της 100άρας βενζίνης με την απλή είναι ότι η 100άρα παρουσιάζει μεγαλύτερη αντίσταση στην ανάφλεξη λόγο πίεσης και έτσι οι εγκέφαλοι με μεταβλητό αβάνς (advance) δίνούν εντολή να σκάει η σπίθα από το μπουζί στον σωστό χρόνο δηλαδή όταν το πιστόνι είναι λίγα μόλις χιλιοστά ποιο κάτω από την ποιο υψηλή θέση του με αποτέλεσμα να εκμεταλλεύεται ο κινητήρας όλη την ενέργεια που εκλύεται από την καύση μετατρέποντας την σε κίνηση

Όταν ο κινητήρας βαράει πυράκια αυτό σημαίνει ότι το αβάνς δεν είναι σωστό. Κατά πάσα πιθανότητα λόγο κακής ποιότητας βενζίνης η οποία αναφλέγετε λόγο πίεσης σε λάθος χρόνο πιέζοντας το πιστόνι και αυτό με την σειρά του χτυπάει την μπιέλα.

Όλα τα παραπάνω τα λέω για να πάρουμε μία ιδέα τι ρόλο βαράνε τα οκτάνια της βενζίνης

Το να βάζεις διάφορα πρόσθετα στην βενζίνη όπως ασετόν και τέτοια, μακροχρόνια μπορεί να προκαλέσουν μεγάλες φθορές στα εσωτερικά του μοτέρ και ένας από τους λόγους που συμβαίνει αυτό είναι για παράδειγμα η αυξημένη θερμότητα που εκλύουν κατά την ανάφλεξη…

Τα χημικά που χρησιμοποιούν οι εταιρίες παραγωγής υγρών καυσίμων έχουν εντελώς διαφορετική χημική σύσταση…
__________________


Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !

Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
Απάντηση με παράθεση