Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #13  
Παλιά 28-12-06, 12:02
Το avatar του χρήστη SavvasKE35
SavvasKE35 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 18-08-2005
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 1.135
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 361
SavvasKE35 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος SavvasKE35 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
αγορασα 4λιτρο ασετον 100%, οχι για τα νυχια. Το χρησιμοποιω σε ολα τα οχηματα μου εδω κ 6 τουλαχιστον μηνες. 2 ml ανα λιτρο, σε καθε γεμισμα.
Αποτελεσμα?
Καμια σχεση, πρωινη λειτουργια απλα τελεια, καθολου να αισθανθεις καποιο δισταγμο (αν κ οι κορολλες δεν καταλαβαινεις διαφορα κρυο-ζεστο).
Ειδικα στο μηχανακι μου, 1995 CB1000SF, εκανε τρελη διαφορα, μιας κ το μοτερακι του εχει μαμα συμπιεση 11,5:1, οποτε με απλη αμολυβδη, στις πρωινες παγωνιες, ηθελε το χρονο του για να αρχισει να ανταποκρινεται σαν ψεκαστο στο γκαζι.
Τωρα οσο αναφορα στην οικονομια, με λιγοτερο γκαζι πηγαινουν τα οχηματα , κ βενζινες 5-10% διαφορα την ειδα, αλλα με τον καιρο το πιεζα περισσοτερο, οποτε μετα δεν το καταλαβα, μιας κ βρηκα ροπες χαμενες.
δοκιμαστε το.

Ενα πραμα που παρατιρησα, παλιοτερα χωρις ασετον, για να ανεβει η θερμοκρασια νερου στη νορμαλ θεση ηθελε Α χρονο, τωρα θελει τον μισο.
Δλδ μεσα στο κεφαλαρι γινεται της ποπης απο καυσεις καθαρες.

εγω ακομα το βαζω σε καθε γεμισμα.
__________________
.....
Απάντηση με παράθεση