Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #442  
Παλιά 24-12-06, 18:14
spyros_45 Offline:
 
Εγγραφή: 01-10-2005
Περιοχή: Κορυδαλλός-Κεφαλονιά-και σχεδόν πάντα off topic
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 1.524
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 4 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 393
spyros_45 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ddeus2003 Εμφάνιση μηνυμάτων
To 1400 307 εχει τον καταπληκτικο κινητηρα των 75 αλογων οποτε θα επαιρνε πουλακι καλοθρεμενο απο την αρχη και δια παντως. Το 1,6 πρεπει να εχει 105 αλογα(καραβημα-καραβημα, εδαφους εδαφους). Ποσο μεγαλη διαφορα εχετε σε βαρος ωστε να μην σε μαζευει καθολου? Πολυ πιθανο να ηταν και 1,6 δεν ξερω!

Μεγάλε μου είσαι λίγο αδιαβαστούλης. Το 307 στα 1.400 εδώ και 2-3 χρόνια φοράει το μοτεράκι που φοράει και το 206, αυτό με τα 95 πραγματικά άλογα που είναι και 16v. Σίγουρα λόγο βάρους δεν βάζει και φωτιά στο δρόμο αλλά δεν έχει και καμία σχέση με την αρχική έκδοση 8v και 75 άλογα το οποίο πραγματικά σέρνοταν. Δεν μπορώ να γνωρίζω με πιο απ όλα τα έβαλε ο Πάτρας, καθώς είναι πολυ περίεργες οι συνθήκες και με δυσκολία βγαίνουν ασφαλή συμπεράσματα. Όσον αφορά τα λεγόμενα του Hercules είναι απόλυτα σωστός. Ένα παιδί απο το psclub έχει 307 1,6 και για πλάκα το χει ανεβάσει στα 125 άλογα. Απ ότι λέει με τα corolla γελάει, προσωπικά δεν τον γνωρίζω. Απλά ο καθένας λέει οτι γουστάρει και συμπέρασμα δεν βγαίνει. Για μένα πραγματική σύγκριση είναι να πάρεις ένα κολητάρι σου και να πάτε σε ασφαλές μέρος και να ανοίξετε τα τουτού σας. Μετά να τα πέιτε απο κοντά, ώστε να μην έχεις τον παραμικρό ενδοιασμό αν ο άλλος το έσπασε, αν βάρεσε κόφτες ή όχι, αν έκανε καλή αλλαγή, αν δίστασε σε κάποιο σημείο κτλπ.
__________________
Μια φορά τον χρόνο αποτελεί επιτακτική ανάγκη!