Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #277  
Παλιά 07-12-06, 09:46
g6 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 29-12-2003
Μηνύματα: 304
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 293
g6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Πληροφοριακα το καπακι του levin ειναι εντελως απαραδεκτο!!! από πλευρας ροής στην εισαγωγή. Σηκωνει πολυ δουλεια. Η εξαγωγή ειναι καλυτερη. Αξιζει τρελλατα λεφτά της!!!
Περι εκκεντροροφων σου ειπα τους φοραγε ηδη οποτε δεν ξερω πολλα. Περι καταναλωσης εχει αυξηθει οχι τραγικα ομως. Μετρημα ο-100 κλπ δεν εχω κανει απλα μπορω να πω οτι ειμαι μπροστα απο type-r με φιτρο και εξατμιση σχεδον μια καροτσα.
Περι εγκεφαλου ειναι αγραφος όπως σας είπα και ειναι της LINK. Αρχικη ρυθμιση ειχε γινει απο τον Ανδριανακη και την τελικη αφου αλλαξαν καποια πραγματα στην πορεία την εκανε ο αδελφος μου. Το προγραμμα το τσεκαρε και ο συνεργατης της LINK που επισκεφθηκε την Αθηνα και το βρηκε απλα ΟΚ χωρις να χρειαστει να παρεμβει καπου.
Το μοτερ δουλέυει καλα απο χαμηλα χωρις κομπιασματα και δισταγμους μετα τισ 4.000 ομως σκοτώνει Χτυπαει κοφτη χωρις να το καταλαβεις. Ο κοφτης ειναι στις 9.300. Ελατηρια βαλβιδων μπηκαν σκληροτερα δεν ξερω ομως τι καθαρισε ο αδελφος μου στην Αγγλια. Αν καποιος ενδειαφερετια μαθαινω και λεω.
Απάντηση με παράθεση