Re: Υπάρχει όφελος από Βενζίνη 100 Οκτανίων ?
Oλα, ειναι δουλεια ενος αισθητηρα, του knock sensor, που δεν εχουν ολοι οι κινητηρες.Τα οκτανια δεν αντιπροσωπευουν την ποιοτητα της βενζινης, αλα την αντικροτικοτητα της.Ο knock sensor σε συνεργασια με εναν καλα χαρτογραφημενο εγκεφαλο, με μεγαλες δυνατοτητες διορθωσης ειναι αυτοι που θα κανουν την ολη δουλεια, ακομα και σε κινητηρες με 7.0 συμπιεση.Με καλη βενζινη, ο knock sensor κοιμαται και ο εγκεφαλος δινει φουλ προπορεια και βενζινες και το μοτερ μεταμορφωνεται, ενω οταν ο knock δουλευει υπερωρειες, (Απο την υπεροχη βενζινη, που μολις πριν λιγο βαλαμε απο το ελευθερο πρατηριο)τοτε μοιραια ο καυμενος π εγκεφαλος τα ριχνει ολα(αβανζ,μοιγμα κ.α) και το μοτερ σερνετε.Με την 100 σε εμενα υπαρχει τρελη διαφορα στην αποκριση και το στροφαρισμα του μοτερ και ας εχει 9.5 συμπιεση, λογω του knock και του Bosch Motronic, ΠΡΙΝ ΒΓΑΛΕΤΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΗ ΚΑΝΕΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Η ΥΨΗΛΩΝ ΟΚΤΑΝΙΩΝ ΒΕΝΖΙΝΗ ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 3-5 ΓΕΜΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΡΙΝΕΤΕ, μην περιμενετε πριν την κοντρα να βαλετε 10 ευρω και να γινει dragster το αυτοκινητο.Επισης κοιταξτε το βιβλιο κατασκευαστη π.χ σε εμενα λεει minimum 95 και για αυξημενη αποδοση 98+(τοτε το 99 δεν υπηρχε 100σταρα)και τελος ολες οι ιπποδυναμεις που ανακοινωνουν οι κατασκευαστες ειναι με την minimum σε οκτανια βενζινη που ειναι απαρετητη για να δουλεψει ο κινητηρας, στην Ελλαδα και αρκετες αλλες χωρες ειναι η 95αρα, στην Γερμανια υπαρχει και 91 οκτανιων γιαυτο και σε μερικα αυτοκινητα του GROUP VAG στην ταπα του ρςζερβουαρ αναφερει και 91.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|