Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Χρήση Αμόλυβδης Και Σωληνάκι Βενζίνης Κε30
  #14  
Παλιά 15-11-06, 14:19
fanis81 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 07-03-2006
Μοντέλο: ΕΕ 90
Περιοχή: Στην μαμά πατρίδα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 67
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 242
fanis81 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Χρήση Αμόλυβδης Και Σωληνάκι Βενζίνης Κε30

Αν ξέρεις ότι οι έδρες των βαλβίδων δεν έχουν πρόβλημα χρησιμοποίησε άφοβα αμόλυβδη. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Προσωπικά βάζω μόνο αμόλυβδη 95RON στο corolla μου του '89 (ΕΕ90) χωρίς καταλύτη, καρμπυρατεράτο, εδώ και 5 χρόνια χωρίς πρόβλημα και χωρίς καμία μετατροπή.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από SavvasKE35";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Το μονο προβλημα ειναι οι καρκινογενεις αρωματικοι υδρογονανθρακες που εξαπολυονται στον αερα απο τα αυτοκινητα χωρις καταλυτη, που καινε αμόλυβδη.
Αυτό υπήρχε σαν πρόβλημα όχι μόνο στα οχήμα χωρίς καταλύτη, αλλά και σε αυτά με καταλύτη διότο χρησιμοποιούσαν αρωματικούς υδρογονάνθρακες σε μεγάλο βαθμό για την αύξηση του αριθμού οκτανίου.
Αν υπάρχει πρόβλημα με αρωματικούς HC καίγοντας αμόλυβδη σε αυτοκίνητο χωρίς καταλύτη τότε υπάρχει το ίδιο ακριβώς καίγοντας LRP. Είπαμε ότι αμόλυβδη είναι κι αυτή.[/quote]
Απάντηση με παράθεση