Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Greddy Supercharger
  #11  
Παλιά 07-11-06, 18:12
Το avatar του χρήστη 2579
2579 Offline:
 
Εγγραφή: 22-08-2005
Μοντέλο: AUDI A4 20vt
Περιοχή: πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 322
2579 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Greddy Supercharger

κοσμα ο λογος που λεω 0,2-0,3 ειναι γιατι 0...18μ η TS βγαζει 2,83που ειναι 1246 κιλα που ειναι και μετρια στημενω απο τα λεγομενα hatzidi2 και καλοστημενα type r με 18ρεςκαι 1195 κιλα 2,5 με το ζορει και γενικοτερα ολα τα μπροστινικηνιτα δυσκολα πεφτουν κατω απο τα 2,7 στα πρωτα 18μ που γινετε και το περισοτερο πατιναρισμα με τοσα αλογα .
παντος αν κρινω και απο το χρονο που χρειατικε η αλλαγη απο 1τη σε 2ρα και το οτι δεν επιασε βαση σχεδιαγραματος τα πρωτα 100 με 2ρα αλλα με την 3τη τα 0...100 θα τα εφερνε στα 6,6 -6,7 και με ενα καλο δισκο πλατο 6,4-6,5 και δεν ειναι υπερβολες.(σε μια TS δεν θα ελεγα καλα πραγματα αν δεν το αξιζε και ο λογος γνωστος... )
οποτε για μενα η μετατροπη ειναι επιτηχυμενη και... μου φενετε οτι βρηκα και μια αξια TS να σταθει διπλα στο 20ν μου
το τελευταιο ειναι αστιο ε.
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
Απάντηση με παράθεση