Πηγαίνανε όπως ήθελες να τα πάς. Αν ήθελες να κάνεις χρόνο καλό είναι να αρχίσεις να συνηθίζεις να φρενάρεις με το αριστερό πόδι γιατί θα σου χρειαστεί. Αν τώρα θέλεις drift τότε πρέπει να κάνεις ακριβώς το αντίθετο. Με το που πατάς άγρια το φρένο (χωρίς να αφήνεις γκάζι) και με απότομο τιμόνι κάνεις μέχρι και τετακέ 360 μοιρών και συνεχίζεις!!!! Όσο για το περιβόητο Subaru είμαι ο μόνος που το οδήγησα και πιστέψτε με καλό είναι να το δαμάσεις πρώτα και μετά να αρχίζεις να κάνεις γρήγορους γύρους γιατί έχει αρκετή επιτάχυνση και πολύ απόλυτο φρένο που όταν το χρειαστείς θα βρεθείς να κάνεις σβούρες στην πίστα και να γεμίζεις την ατμόσφαιρα με καπνό από τα λάστιχα. Προσωπικά το χάρηκα περισσότερο με τα κανονικά γιατί πολύ απλά ΕΙΧΑ ΦΡΕΝΑ και δεν φοβόμουνα να τα χρησιμοποιήσω.
__________________
Βρείτε μου κάποια που να χει αισθήματα... και γω θα κόψω τα παραστρατήματα...
Βρείτε μου κάποια που να χει καρδιά... και γω θα γίνω απ' τα ποιο καλά παιδιά.
Εξτρέμ, αμυντικοί, τερματοφύλακες... και αυτοκαταστροφικοί παίχτες... μεγάλοι αγώνες, τρελά ξενύχτια... blade is back.
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
mike_g@corollaclub.com
|