Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Greddy Supercharger
  #136  
Παλιά 19-10-06, 10:05
g6 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 29-12-2003
Μηνύματα: 304
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 293
g6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Greddy Supercharger

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kosmas";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από g6";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Τα παιδιά που ειδαν 250 αλογα ειναι εντελως μαμα κατα τα αλλα σωστα? Αυτό σημαίνει οτι το κιτ δίνει αυτά που υπόσχεται.
Στην περίπτωση του "maradonas" τωρα πιστεύω οτι σωστά είδε τη δύναμη που είδε για τους εξής λόγους που μας έχει ήδη αναφέρει:
1. Αλλαγή εξάτμισης. Όπως σε κάθε αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί turbo ή compressor η μεγαλύτερη διάμετρος σωλήνα και τα πιό ελεύθερα καζάνια δίνουν στο αυτοκίνητο άλλον αέρα.
2. Αλλαγή καταλύτη. Aftermarket καταλύτης συνήθως εξασφαλίζει καλύτερη ροή και καλύτερες επιδόσεις ειδικά σε τέτοια είδη μετατροπών.
3. Επαναπρογραμματισμός του e-manage με βάση τα νέα δεδομένα. Το μοτέρ πήρε σωστό αβάνς και καύσιμο και σε δυνδιασμό με την ελεύθερη εξάτμιση ξετύλιξε τις αρετές στου στο μέγιστο. Αποδείχθηκε ότι το πρόγραμμα που δινει το κιτ δεν είναι το καλύτερο για τις Ελληνικές κλιματολογικές συνθήκες και σηκώνει βελτίωση.
Πιστεύω λοιπόν οτι όποιος από εσας αλλάξει εξάτμιση, καταλύτη και επαναπρογραμματίσει το e-manage θα δει τα ίδια επίπεδα πραγαμματικής δύναμης.
Φίλε "maradonas" κάνε και μια άλλη μέτρηση όπου θες και θα δεις πο θα σου δείξει τα ίδια νούμερα ισχύος το μοτέρ σου. Μια πιθανή διαφορά + ή - 5 ίππων θεωρείται λογική από δυναμόμετρο σε δυναμόμετρο σε αυ΄τ α τα επίπεδα της ιποδύναμής σας.
Αναμένω νέα σας και σχόλιά σας

Πρώτον: Ο Ultimate δεν επαναπρογραμματίζεται, μόνο ρυθμίζεις καύσιμο και αβανς όχι για να πάρεις άλογα αλλά για να δουλεύει σωστά ο κινητήρας σε όλο το φάσμα των στροφών.

Δεύτερον: Από καταλύτη και εξάτμιση να πάρεις το πολύ 10 άλογα,γιατί μην ξεχνάμε πως η εξάτμιση του TS δεν είναι εντελώς πνιγμένη.

Άρα μην τρελενόμαστε......................30 άλογα παραπάνω!

Αν θέλει ας έρθει να τα ανοίξουμε να δούμε την διαφορά 30 αλόγων.

Ώπα κάτσε φίλε μου γιατί μαλλον κατι δεν έχεις καταλάβει. Οι βασικές παραμετροι διαχείρησης κινητήρα που επιρεάζουν και την απόδοσή του είναι το καυσιμο και το αβάνς. Πως είναι λοιπόν δυαντό να αλλάζεις την αναλογία καυσίμου και την τιμή του αβάνς και να μην αλλάζει η ισχύς του κινητήρα? Ο e-manage λοιπόν προγραμματίζετια κανονικότατα.
Φάσμα στροφών που είναι πολύ πλούσιο πνίγει τον κνητήρα και χάνει άλογα. Υπερβολικό αβάνς επίσης δημιουργεί φαινόμενα κρουστικής καύσης τα λεγόεμνα πυράκια και άρα έχουμε μειωμένη απόδοση.
Προσωπική μου γνώμη τα άλογα τα έχει και αν ανοίξετε θα το διαπιστώσεις. Αρκεί να το θέλει ο ιδιοκτήτης. Εγώ πάντως ποντάρω υπέρ του.
Το e-manage προγραμματίζετια στον Μαλιώρα από το εξειδικευμένο επιτελείο του όπως και κάθε άλλος εγκέφαλος που μπορεί να προγραμματιστεί.
Απάντηση με παράθεση