Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Greddy Supercharger
  #132  
Παλιά 18-10-06, 14:36
g6 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 29-12-2003
Μηνύματα: 304
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 293
g6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Greddy Supercharger

Τα παιδιά που ειδαν 250 αλογα ειναι εντελως μαμα κατα τα αλλα σωστα? Αυτό σημαίνει οτι το κιτ δίνει αυτά που υπόσχεται.
Στην περίπτωση του "maradonas" τωρα πιστεύω οτι σωστά είδε τη δύναμη που είδε για τους εξής λόγους που μας έχει ήδη αναφέρει:
1. Αλλαγή εξάτμισης. Όπως σε κάθε αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί turbo ή compressor η μεγαλύτερη διάμετρος σωλήνα και τα πιό ελεύθερα καζάνια δίνουν στο αυτοκίνητο άλλον αέρα.
2. Αλλαγή καταλύτη. Aftermarket καταλύτης συνήθως εξασφαλίζει καλύτερη ροή και καλύτερες επιδόσεις ειδικά σε τέτοια είδη μετατροπών.
3. Επαναπρογραμματισμός του e-manage με βάση τα νέα δεδομένα. Το μοτέρ πήρε σωστό αβάνς και καύσιμο και σε δυνδιασμό με την ελεύθερη εξάτμιση ξετύλιξε τις αρετές στου στο μέγιστο. Αποδείχθηκε ότι το πρόγραμμα που δινει το κιτ δεν είναι το καλύτερο για τις Ελληνικές κλιματολογικές συνθήκες και σηκώνει βελτίωση.
Πιστεύω λοιπόν οτι όποιος από εσας αλλάξει εξάτμιση, καταλύτη και επαναπρογραμματίσει το e-manage θα δει τα ίδια επίπεδα πραγαμματικής δύναμης.
Φίλε "maradonas" κάνε και μια άλλη μέτρηση όπου θες και θα δεις πο θα σου δείξει τα ίδια νούμερα ισχύος το μοτέρ σου. Μια πιθανή διαφορά + ή - 5 ίππων θεωρείται λογική από δυναμόμετρο σε δυναμόμετρο σε αυ΄τ α τα επίπεδα της ιποδύναμής σας.
Αναμένω νέα σας και σχόλιά σας
Απάντηση με παράθεση