Για θέμα επιδόσεων και βελτίωσης, δεν το συζητώ... το τούρμπο είναι μονόδρομος. Πιστεύω αυτή την ακαριαία επιτάχυνση και την τρελή ροπή από χαμηλά δεν μπορεί (ή μπορεί πολύ δύσκολα) να στη δώσει ατμοσφαιρικό.
Το πρόβλημα είναι ότι θέλουν μετά μεγάλη προσοχή τα τουρμπάτα. Κακά τα ψέματα, αν βάλεις τουρμπίνα αποκτας χόμπι... Να ζεστανεις το αμαξι πριν ξεκινησεις, να το κρυωσεις πριν το σβήσεις, να αλλαζεις τα λαδάκια στην τουρμπίνα, να της κάνεις τα σερβις της κτλπ κτλπ
Πιο πολύ μιλάω εγώ από θέμα ευκολίας, χαράς χρήσης και ηρεμίας μυαλού. Παίρνεις το ατμοσφαιρικό σου, του πετάς τα μάτια έξω και μετά από τρελό σκίσιμο τραβάς και το κλειδί έξω και το σβήνεις χωρίς πρόβλημα.
Πάντως ενας καλός συνδιασμός, όπως προανεφέρθηκε, είναι πολύ καλό. Όπως με το καινούριο EVO που έχει κινητήρα με τούρμπο αλλά και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων (MIVEC).
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|