Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #143  
Παλιά 04-10-06, 00:55
Το avatar του χρήστη Glanzaboy
Glanzaboy Offline:
 
Εγγραφή: 26-01-2006
Μοντέλο: Ε111 Turbo
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 400
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 276
Glanzaboy είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από jSkyline";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Glanzaboy";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Κ πιστευω οτι οι ιαπωνες ξερουν πολυ καλα τι κανουν αλλα θα γουσταρα κι εγω και πολλοι αλλοι να αναστησουν κανενα sylvia η 180sx η Celica GT-4 η ny GTI-R με δωρο μια σακοραφα και μια κλωστη να αναψουν λιγο τα αιματα ρε γαμωτο
Τα αμαξια που αναφερεις ειναι αργα μπροστα σ' αυτα που εμφανιζονται στην Ιαπωνια!!!Τουλαχιστον για την Nissan που τα ξερω με σιγουρια, υπαρχουν καποια μοτερακια που αν και δεν σφυριζουν (ατμοσφαιρα) ΞΥΡΙΖΟΥΝ!!!π.χ η τεχνολογια ΝΕΟ VVL και το Almera VZ-R σου λενε κατι?1.6 με 175 αλογα η ενα 2.0VVL (φορεμενο στο Primera) με 204 αλογα αλλα και για οσους γουσταρουν τα turbo 2.0 VVL + Turbo (X-Trail GT) 280 αλογα...
Αν εφερναν και αυτα τα μοτερ δεν με χαλαγε καθολου.Δυστηχως οι Ιαπωνες κρατανε τα καλα για τον εαυτο τους
Καλα να μην αναφερω οτι εκει η corolla κυκλοφορει και 4κινητη...φανταζομαι οτι αυτο το γνωριζετε.

+ SR16VE (N1 LIMITED EDITION) - 197 hp στις 7800 rpm (N15)

(www.nissanclub.gr)
Συνημένες Εικόνες
Τύπος Αρχείου: jpg rimg0300.jpg (143,3 KB, 26 εμφανίσεις)
__________________