Re: Greddy Supercharger
Α, ωραία, θα κάνετε τη ρύθμιση στο δρόμο, όχι στο δυναμόμετρο? Αυτό βασικά είναι καλύτερο γιατί σου επιτρέπει να κάνεις ρύθμιση και σε μεσαία φορτία.
Υπάρχουν διάφορες τεχνικές, αλλά βασικά αυτό που γίνεται είναι ότι μετράς είτε την υποπίεση στην εισαγωγή, είτε τη θέση της πεταλούδας και τις στροφές.
Προφανώς ο wideband θα είναι επάνω συνέχεια, αλλιώς δε γίνεται ρύθμιση...
Ελπίζω ο τύπος να ξέρει τη δουλειά του και να πάρεις μια τέλεια ευθεία! Πρόσεχε πάντως, το 12.5 που είπα είναι για πλήρες φορτία. Σε μερικά φορτία θα πρέπει σταδιακά να πας στο 14.7 μέχρι να φτάσεις την closed-loop περιοχή... όπου δεν μπορείς να κάνεις και τίποτα άλλο βασικά, αφού αναλαμβάνει o on-board αισθτήρας μετά.
|