Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Greddy Supercharger
  #111  
Παλιά 02-10-06, 11:11
Το avatar του χρήστη leon74
leon74 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 22-03-2004
Μηνύματα: 274
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 287
leon74 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Greddy Supercharger

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από hatzidi2";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων

Από τις 3500 και μετά δεν κάνει κανένα κόμπιασμα, εκεί είναι το περίεργο.
Κόμπιασμα κάνει από τις 1500 μέχρι τις 3500 όταν το πατάς.
Εντάξει, προφανώς ο κινητήρας μας είναι ανεκτικός στα πλούσια μίγματα. Στις χαμηλές στροφές όντως φτωχαίνει πολύ το μίγμα, τώρα που το βλέπω καλύτερα. Σου είπα, το ιδανικό για τέρμα ανοιχτή πεταλούδα είναι γύρω στο 12.5, πιο πάνω ή πιο κάτω είναι απλά λάθος...

Πάντως μια καλή ιδέα είναι κάποιος φίλος με απλή TS (χωρίς compressor) να κάνει την ίδια δοκιμή ώστε να πάρουμε το μαμά A/F και να το αναπαράγεις τώρα με τον compressor.

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από hatzidi2";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγώ μια εξήγηση που έδινα είναι ότι μέχρι να σηκώσει την πίεση για αυτό το ελάχιστο χρόνο πρέπει να είναι πλούσιο και κάνει το κόμπιασμα.
Επίσης στο συυγκεκριμένο φάσμα εάν το πατήσεις σιγά χωρίς να σηκώσει πίεση πάλι θα κάνει κόμπιασμα.
Μηπως θέλει ένα map sensor για να ξέρει πότε σηκώνει πίεση?
Τι να σου πω, δεν ξέρω αν δεν το νιώσω το κόμπιασμα. Είσαι όμως φτωχός σε πλήρες φορτίο, μπορεί να είσαι πιο φτωχός σε μεσαία φορτία και αυτό να δημιουργεί το κόμπιασμα....


Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από hatzidi2";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτό το διάγραμμα βγήκε από wideband αισθητήρα που μπήκε στο τέλος της εξάτμισης την ώρα της δυναμομέτρησης
Ωραία, αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος...

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από hatzidi2";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από leon74";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
2. Εχεις Βγάλει off το close-coupled oxygen sensor για τη ρύθμιση? Διαφορετικά μπορεί να σου χαλάει συνέχεια το επίπεδο.
Σόρρυ τί είναι αυτό
Εάν το πρόγραμμα ρύθμισης δε σου δίνει επιλογή (κανονικά η OBD2 θύρα δίνει δικαίωμα να βγει off το close-couple του αυτοκινήτου, απλά αποσύνεδεσε τους lamda-sensors από το όχημα για να μη σου αλλάζουν συνέχεια το επίπεδο της ρύθμισής σου (όταν κατεβάζεις το αυτοκίνητο στο ρελαντί, παίρνουν το καινούριο επίπεδο και σου χαλάνε τη ρύθμιση και στο πλήρες φορτίο μετά).

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από hatzidi2";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Τον ultimate νομίζω δίνει κάθε πεντακόσιες στροφές αλλά το πρόγραμμα είναι κλειδωμένο, μόνο ο αντιπρόσωπος μπορεί να επέμβει
Και πώς θα ρυθμίσεις την αναλογία σε διαφορετικές περιοχές στροφών????
Απάντηση με παράθεση