Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από leon74";p="
Θα έπρεπε επομένως το A/F να είναι μια επίπεδη γραμμή από τις 4000 έως τις 8000 αλλά δεν είναι. Για το λόγο αυτό πέφτει και η ροπή σου τόσο τραγικά μεταξύ 4500-6000, φαντάζομαι πρέπει να σου κάνει τρελά κομπιάσματα ο κινητήρας εκεί.
|
Από τις 3500 και μετά δεν κάνει κανένα κόμπιασμα, εκεί είναι το περίεργο.
Κόμπιασμα κάνει από τις 1500 μέχρι τις 3500 όταν το πατάς.
Εγώ μια εξήγηση που έδινα είναι ότι μέχρι να σηκώσει την πίεση για αυτό το ελάχιστο χρόνο πρέπει να είναι πλούσιο και κάνει το κόμπιασμα.
Επίσης στο συυγκεκριμένο φάσμα εάν το πατήσεις σιγά χωρίς να σηκώσει πίεση πάλι θα κάνει κόμπιασμα.
Μηπως θέλει ένα map sensor για να ξέρει πότε σηκώνει πίεση?
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από leon74";p="
1. Το A/F με τι το διαβάζεις, με lambda sensor ή με αναλυτή CO2 στα καυσαέρια?
|
Αυτό το διάγραμμα βγήκε από wideband αισθητήρα που μπήκε στο τέλος της εξάτμισης την ώρα της δυναμομέτρησης
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από leon74";p="
2. Εχεις Βγάλει off το close-coupled oxygen sensor για τη ρύθμιση? Διαφορετικά μπορεί να σου χαλάει συνέχεια το επίπεδο.
|
Σόρρυ τί είναι αυτό
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από leon74";p="
3. Τι χρησιμοποιείς για τη ρύθμιση του μίγματος? Σου δίνει επιλογές για περιοχές στροφών ή όχι?
|
Τον ultimate νομίζω δίνει κάθε πεντακόσιες στροφές αλλά το πρόγραμμα είναι κλειδωμένο, μόνο ο αντιπρόσωπος μπορεί να επέμβει