Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από jpapg";p="
Εύχομαι καλά χιλιόμετρα στους compressorάτους φίλους.
Μια ερώτηση:
Γιατί βάλατε τον GReddy και όχι της ΤΤΕ που είναι πιο μαμά.
Μήπως δεν πουλιέται ξεχωριστά ή είναι πιο ακριβό ?
Επίσης προσωπικά θα μου την έδινε πολύ να δώσω 4100+ και να μου κάνει βυθίσματα στις μεσαίες ή να ανάβουν τα check engine.
|
Τα κοψίματα που κάνει το μοτέρ και συγκεκριμένα του Κοσμα οφειλόταν στο TRC το οποίο και εξαλείφθηκε όπως και αναφέρει παραπάνω.Όσο για του hatzidi οφείλετε σε κάποια δυσλειτουργία(πλακέτα) του e-manage το οποίο και διορθώνεται και παρατηρηθηκε στα πρώτης γενιάς κιτ.Του Κοσμά είναι δευτερης γενιάς και βγήκε στην αγορά μέσα Ιουλίου και είναι το Jp specs kit με βελτιωμένο e-manage.H πίεση που δουλεύει ο κομπρέσσορας είναι 0,35ps.Το κιτ της ΤΤΕ είναι πολύ ποιο ακριβό γύρω 7500ευρώ αγορά.Τα 4000+ είναι καλή τιμή αν σκεφτείς ότι εγχωρεια turbo κιτ για λιγότερο πολυπλοκους κινητήρες κοστίζουν 5000+ευρώ με αμφισβιτούμενη αξιοπιστία.Επίσης με 4000 ευρώ ο κινητήρας αυτός ατμοσφαιρικά δεν παίρνει πάνω από 20-30hp οπότε το Greddy είναι μονοδρομος.Όσον αφορά τους 20V κινητήρες του Group VAG λόγω προσωπικής εμπειρίας σας πληροφορώ ότι διακρίνονται για την αξιοπιστία τους(S3 250000χλμ τα τελευταία 50.000χλμ με 1.4 πιεση στην εργοστασιακή τουρμπίνα).
Τα water injection kit είναι πολύ παλιά εφαρμογή στους TURBO κινητήρες και δεν είναι μόνο για i/c αλλά όπως φαίνεται και απότην φωτογραφία ψεκάζει σταγονίδια νερου στην εισαγωγή ώστε μειώνονται η θερμοκρασίες στο θάλαμο καύσης και μπορείς να σηκώσεις περισσότεροι πίεση.