Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #78  
Παλιά 27-09-06, 13:52
Το avatar του χρήστη billlllll
billlllll Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 04-12-2003
Μοντέλο: Corolla E12 Sol 1.4 '02
Περιοχή: Ιωάννινα
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 2.036
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 470
billlllll έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kosmas";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από billlllll";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Ρε παίδες sorry αλλά δεν είναι έτσι τα πράγματα. Τόσα celica TS υπάρχουν turbisμένα στο εξωτερικό. Αν αυτός που το φτιάξει ξέρει τι κάνει δε νομίζω η αξιοπιστία να είναι πολυ διαφορετική από τον compressor. Το θέμα είναι πως στην Ελλάδα δε γνωρίζω να το έχει κάνει κανείς, εκτός από κάποιο post που είχε γραφτεί δε ξέρω κατα πόσο ήταν αξιόπιστο (αν θυμάμαι καλά). Οπότε πολύ καλά έκαναν τα παιδιά και πήγαν σε μια έτοιμη λύση σίγουρα πολύ πιο αξιόπιστη από το να πειραματιστεί κάποιος στο αυτοκίνητό τους και με αρκετά άλογα-ροπή κέρδος

Έπειτα για να κάνεις το TS να ξεκινάει και να περνάει τα 250+άλογα στο δρόμο και να μην είναι μόνο για ευθείες και για ανοίγματα απο 100κμ/ω και πάνω χρειάζεται δουλειά (και στο αυτοκίνητο και στον οδηγό)

Intercooler γιατί δε μπαίνει ?
Πρώτον, το ts είναι πολύ δύσκολο στο τούρμπισμα γιατί έχει υδραυλική βύθιση (αντίθετα με το τάπερ που έχει ηλεκτρονική) και
δεύτερον, τα ts που βλέπεις τουρμπισμένα έχει πέσει τόση μελέτη-εργασία-υλικά που πίστεψέ με κόστισαν πολύ πάνω από 10000 ευρώ.
Να φανταστείς τα βασικά που κάνουνε είναι (τουρμπίνα-intercooler-μπεκ-επαναπρογραμματιμό-παράλληλο-πιστόνια-μπιέλες-δίσκο,πλατό-εισαγωγή-όλο τοσύστημα εξαγωγής-turbo timer-μπαρόμετρο) και πάλι δεν είναι τόσο αξιόπιστο όσο ο κομπρέσσορας.

Όσο για τα seat από 180 άλογα και πάνω ρώτα κανένα που δουλεύει εκει μέσα.
Εμένα μου είπε πως τα περισσότερα μετα τα 70000χιλ έρχονται στο συνεργείο με σπασμένη τουρμπίνα ή ραγισμένη πολλαπλή.
Δε βλέπω να διαφωνούμε κάπου.
Αυτά που γράφεις για το turbo είναι τα stadard που κάνει κάποιος για να έχει το κεφάλι του 'σχετικά' ήσυχο και δεν νομίζω να φτάνει τα 10.000Ευρώ..
Τέλος τα 70.000κμ για αλλαγή τουρμπίνας ξεσκισμένα προφανώς για να έχει βάλει πρόγραμμα αυτός που το έκανε δε μου φαίνονται και λίγα
Απάντηση με παράθεση