Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #7  
Παλιά 27-09-06, 13:22
powerCTS Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 11-06-2005
Μηνύματα: 105
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 255
powerCTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kosmas";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων

Όσο για τα seat από 180 άλογα και πάνω ρώτα κανένα που δουλεύει εκει μέσα.
Εμένα μου είπε πως τα περισσότερα μετα τα 70000χιλ έρχονται στο συνεργείο με σπασμένη τουρμπίνα ή ραγισμένη πολλαπλή.
Αυτό εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.. με βασικότερο τον τρόπο χρήσης... αν ξεκινάς με κρύο αμάξι και βαράς κόφτες και να το καις και πας σπίτι και το σβήνεις χωρίς να περιμένεις να κρυώσει πολύ πιθανό να πάρεις στο χέρι την τουρμπίνα (και την πολλαπλή) και πολύ νωρίτερα... τόσο απλά...

Και βέβαια μιας και θέτεις θέμα αξιοπιστίας.. πρέπει να δούμε πόσο καλά και για πόσο θα πάνε τα TS με τους compressors... ελπίζω πολύ βέβαια!
Απάντηση με παράθεση