Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1  
Παλιά 27-09-06, 09:14
Το avatar του χρήστη kosmas
kosmas Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 315
kosmas είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από billlllll";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Ρε παίδες sorry αλλά δεν είναι έτσι τα πράγματα. Τόσα celica TS υπάρχουν turbisμένα στο εξωτερικό. Αν αυτός που το φτιάξει ξέρει τι κάνει δε νομίζω η αξιοπιστία να είναι πολυ διαφορετική από τον compressor. Το θέμα είναι πως στην Ελλάδα δε γνωρίζω να το έχει κάνει κανείς, εκτός από κάποιο post που είχε γραφτεί δε ξέρω κατα πόσο ήταν αξιόπιστο (αν θυμάμαι καλά). Οπότε πολύ καλά έκαναν τα παιδιά και πήγαν σε μια έτοιμη λύση σίγουρα πολύ πιο αξιόπιστη από το να πειραματιστεί κάποιος στο αυτοκίνητό τους και με αρκετά άλογα-ροπή κέρδος

Έπειτα για να κάνεις το TS να ξεκινάει και να περνάει τα 250+άλογα στο δρόμο και να μην είναι μόνο για ευθείες και για ανοίγματα απο 100κμ/ω και πάνω χρειάζεται δουλειά (και στο αυτοκίνητο και στον οδηγό)

Intercooler γιατί δε μπαίνει ?
Πρώτον, το ts είναι πολύ δύσκολο στο τούρμπισμα γιατί έχει υδραυλική βύθιση (αντίθετα με το τάπερ που έχει ηλεκτρονική) και
δεύτερον, τα ts που βλέπεις τουρμπισμένα έχει πέσει τόση μελέτη-εργασία-υλικά που πίστεψέ με κόστισαν πολύ πάνω από 10000 ευρώ.
Να φανταστείς τα βασικά που κάνουνε είναι (τουρμπίνα-intercooler-μπεκ-επαναπρογραμματιμό-παράλληλο-πιστόνια-μπιέλες-δίσκο,πλατό-εισαγωγή-όλο τοσύστημα εξαγωγής-turbo timer-μπαρόμετρο) και πάλι δεν είναι τόσο αξιόπιστο όσο ο κομπρέσσορας.

Όσο για τα seat από 180 άλογα και πάνω ρώτα κανένα που δουλεύει εκει μέσα.
Εμένα μου είπε πως τα περισσότερα μετα τα 70000χιλ έρχονται στο συνεργείο με σπασμένη τουρμπίνα ή ραγισμένη πολλαπλή.
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t
Απάντηση με παράθεση