Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Greddy Supercharger
  #70  
Παλιά 26-09-06, 20:20
Rl
 
Μηνύματα: n/a
Re: Greddy Supercharger

Παιδια δε θελω να ανοιξω παλι θεμα αντιπαραθεσης τουρμπο ατμοσφαιρα κομπρεσορα απλα ηθελα να δω πως σκεφτηκατε.Εγω παντως πιστευω οτι με 5000 κανατε πολυ σωστο τουρμπισμα με μεγαλυτερο κερδος κ αξιοπιστια.Ετσι πιστευω.Τα πραγματα θα τα επιλεγατε εσεις μαζι με 1 μηχανικο της εμπιστοσυνης σας οσον αφορα τη μετατροπη.Εγω ετσι θα κανα.Επισης αμα σπασει ο κομπρεσορας λεμε τωρα τι κοστος εχει??Εχω ακουσει οτι ειναι πανακριβοι.Τεσπα το μονο σιγουρο ειναι οτι εχετε γκαζι απο χαμηλα εως ψηλα κ οτι τα κορολακια σας θα φυσανε..Αληθεια σε τι πιεση δουλευουν?Με προβληματιζει κ μενα το οτι δεν εχουν ιντερκουλερ.Αμα αλλαξετε τροχαλιες θελει κ καποιο προγραμμα η αλλη ρυθμιση για να δουλεψει?Οχι ετσι?
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar2003";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Τούρμπο και παραπάνω από 60 άλογα αξιόπιστα?.... I don't think so....
Παιδια σε αυτο εγω διαφωνω πληρως κ θα σας πω 1 εργοστασιακο παραδειγμα : Ο 20ν κινητηρας του group vag ατμοσφαιρικος βγαζει 125 αλογα,στην τουρμπισια εκδοση βγαζει εως κ 225!!!Κ εκτος αυτου με 1 προγραμμα κ αυξηση πιεσης το 180 το φτανουν 240 η 260 δε θυμαμαι κ με εγγυηση!!Σορυ αν ξεφυγα λιγο..Παντως κ γω να ξερετε για το 4Α-GZE πηγαινα αλλα δε βγαιναν τα κ φοβομουν τα προβληματα..
Απάντηση με παράθεση