Re: Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων
Ξανακοιταξα τα specs ειναι 115hp@6000 και παλι δηλαδη λιγο πιο κατω απο τον κοφτη! Θα το αφηνα να παει τερμα μονο αν διπλα μου ηταν ενα αμαξι που ειχε σχεδον την ιδια δυναμη και δεν ηθελα να αλλαξω γρηγορα ταχυτητα για να μην χασω λογω αλλαγης! Και παλι δικοπο μαχαιρι ειναι το τι θα κανεις! Αλλα οπως ξαναειπα απλα δεν χρειαζεται να φτανει καποιος τερμα παρα μονο(παλι σε ατμοσφαιρικο) αν εχει ρυθμισει την χαρτογραφηση του, ετσι που να βγαζει και το τελευταιο κρυμμενο αλογο κοντα στον κοφτη! Πχ το rallye του φιλου μου μετα το χρονισμο και το προγραμμα ανεβαζει τρελα μεχρι τον κοφτη, που δεν σου κανει καρδια να αλλαξεις ταχυτητα, παρα μονο αν προλαβεις 100 στροφες πριν τον κοφτη!(θελω να πω οτι δινει παρα πολυ σε αυτη την περιοχη-δεν εχει πεσει καθολου η αποδοση του λογω υπερβολικου στροφαρισματος)
__________________
Jap AE101 - Καποια μερα θα στροφαρω 8αρες (Η μερα ηρθε και το 20v μπηκε)
Ανεμομαζεματα-Διαολοτουρμπισματα
|