Εχω την εντύπωση, ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος, ότι το Ε12 facelift τουλάχιστον αν κοφτίσει 2-3 φορες με την 1η, τότε μετά πάει καλύτερα. ίσως να είναι γιατί ακόμα ανεβάζει χλμ λόγο του σπινιαρίσματος και της κακλης ασφάλτου, αλλα το έχω διαπιστώσει αρκετές φορές. Για τις υπόλοιπες θα συμφωνήσω ότι πρεπει να αλλάζουμε και να πέφτουμε στη ροπή, αυτο δεν σημαίνει ότι πρεπει να ειναι στον κόφτη η αλλαγή.
Υπάρχει περίπτωση να αλλάζει χάρτη το ECU και να διαλέγει ένα πιο "αγριο"?
|