Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #200  
Παλιά 21-09-06, 09:20
devil Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 11-09-2006
Μηνύματα: 4
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
devil είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kosttrd";p="5556
Μερικες πληροφοριες by TRD,δεν νομιζω οτι υπαρχει πιο αξιοπιστη πηγη.Αναφερει 40-50 -το πολυ μεχρι 50,το 60 δεν αναφερεται πουθενα,για τους μεγαλους καυσωνες...................


TRD 4A-GE Specs
Courtesy of Stephen Gunter



--------------------------------------------------------------------------------

So, you have always wanted to build your 4A-GE to Formula Atlantic specs, you just couldn't find them.
Well, here they are, courtesy of TRD. I recieved these specs from TRD back in 1988. Thanks a lot, TRD.

General:

Cylinder Firing Order: 1-3-4-2
Engine Bore: 81mm (3.189")
Engine Stroke: 77mm (3.031")
Oil Viscosity: 40 or 50 weight, depending on air temperature
Fuel Octane Rating: 108 prefered
Operating Oil Temperature: 200º-230º F, above 230º there is power loss
Operating Water Temperaure: 180º-200º F
Oil Pump Operating Pressure: 80-90 lbs
Intake Camshaft Timing: 102º Lobe Center
Exhaust Camshaft Timing: 102º Lobe Center
Intake Valve Lash (cold): .012"
Exhaust valve Lash (cold): .013"
Ignition Timing: 28º BTDC @ 2,000rpm

Καλημερα σ ολους σας και καλο χειμωνα

ψαχνοντασ σττο φορουμ για το κινητητρα αυτον βρηκα τις παραπανω προδιαγραφες.
θα ηθελα να μαθω την προελευση αυτων και αν οντως αφορουν τον κινητηρα λεβιν20ω.Το ρωταω οχι γτ αμφιβαλλω αλ΄λα γτ μου εκανε εντυπωση η προτιμηση των οκτανιων της βενζινης.

Ευχαριστω!
__________________
Απάντηση με παράθεση