Θέμα: 111 FORUM
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: 111 FORUM
  #3  
Παλιά 10-09-06, 21:29
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Re: 111 FORUM

για να καταλαβαινουμε για τι καταναλωση λαδιου μιλαμε....δεν νομιζω με χαλαρη οδηγηση να ναι φυσιολογικο ενας συγχρονος κινητηρας κανοντας 2000 χλμ μετα απο αλλαγη λαδιων να δειχνει στο δεικτη του λαδιου να χει κατεβει στο μισο αναμεσα στις δυο μπιλιτσες......ουτε επισης φυσιολογικο οταν το ζοριζεις το αμαξι 'να εχει κατεβει το λαδι στα ιδια επιπεδα μετα απο 1200-1500 χλμ.....νομαλ οικογενειακο αμαξι ειναι...δεν ειναι σαν το t-sport ή τα v-tec της honda που στροφαρουν τρελα και χρειαζονται εντονη λιπανση στις βαλβιδες και τσιμπουν λαδι....ουτε ειναι διχρονο...δεν ξερω...μου φαινεται τρελο να θεωρει η toyota οτι ειναι φυσιολογικο ενα αμαξι να καιει 1 λιτρο στα 1000χλμ....δηλαδη εσυ μεχρι τα 5000-7500χλμ που αλλαζεις λαδια να χεις καψει μηχανη επειδη δεν τσεκαρες λαδια...και απορω και πως μπορει να βγαλει καρτα καυσαεριων.....αλλα εδω βγαζουν χαρβαλα...ν-ετιας καρτα...με λιγο τσιγκλησμα στο καρμπυρατερ...Τα λεω αυτα γιατι και στην toyota στην αρχη αρχη μου λεγανε οτι δεν ειναι τιποτα...
Απάντηση με παράθεση