Re: ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ 20 ΒΑΛΒΙΔΟ 4ΑGΕ TEΤΡΑΠΕΤΑΛΟΥΔΟ VVTi
Γενικα οταν καινε τα μοτερ αρκετο λαδι ειναι πρωτα απο τα τσιμουχακια και μετα απο τα ελατηρια πιστονιων..Το να εχει φαγωθει αρκετα το μπλοκ το αφηνουμε ως τελευταια και πιο σπανια περιπτωση..Καλο ειναι οταν το ανοιξει ο μηχανικος για να διε τα τσιμουχακια, να δει και σε τι κατασταση βρισκονται τα ελατηρια των πιστονιων και να αποφασισει τι θα αλλαξει(μπορει πχ να χρειαστει να αλλαχτουν και πιστονια σε προχωρημενες καταστασης φθορας)..Το ολο κοστος της επισκευης με ελατηρια και τσιμουχακια δεν πρεπει να ξεπερασει τα 800€ πιστευω..
|