Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ 20 ΒΑΛΒΙΔΟ 4ΑGΕ TEΤΡΑΠΕΤΑΛΟΥΔΟ VVTi
  #128  
Παλιά 25-08-06, 12:13
Το avatar του χρήστη stm2001gr
stm2001gr Offline:
 
Εγγραφή: 18-02-2006
Μοντέλο: AE101
Περιοχή: Στην κατηφόρα!
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 663
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 303
stm2001gr είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ 20 ΒΑΛΒΙΔΟ 4ΑGΕ TEΤΡΑΠΕΤΑΛΟΥΔΟ VVTi

όπως το βλέπω στο manual του ΒΤ βγαίνει αφαιρώντας τις 2 βίδες. τό ίδιο δείχνει και στο 4afe . Δέν νομίζω να αλλάζει στο ST μιάς και έχει ίδια εμφάνισή. Ε
χεις και διαρροή καυσίμου?

Σε ξένο site διάβασα ότι κάποιος που άλλαξε AFM η μηχανή δούλευε στις 1600 στροφές ρελαντί και ο εγκέφαλος χρειαζόταν μία βόλτα του αυτοκινήτου με 4000 και κόφτες ώστε να ρυθμιστεί ανάλογα με τις τιμές που βγάζει το καινούριο afm στις 4000 και στους κόφτες! μιλάμε για αντικατάσταση με του ίδιου τύπου ! ρυθμίζεται στις μικροανοχές που έχον τα AFM! μπορεί να λέει αλήθεια πάντως γιατί αντιμετώπισα τα ίδια συμπτώματα κατά την εγκατάσταση.
Συνημένες Εικόνες
Τύπος Αρχείου: jpg untitled112.jpg (100,6 KB, 53 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg untitled9.jpg (78,7 KB, 54 εμφανίσεις)
__________________
www.stm2001gr.ddns.net
Απάντηση με παράθεση