Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων
  #2009  
Παλιά 09-08-06, 23:34
pwpwpali Offline:
banned
 
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
pwpwpali είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ddeus2003";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
θα ηταν μονοδρομος αυτη η εξατμιση και δεν με νοιαζει καθολου που ειναι sedan το αμαξι
Που κολαει τωρα αυτο;Τι και αν ειναι sedan το αμαξι.Eννοειτε οτι θα αλλαζες μπουκα,γιατι η μπουκα ''καλαμακι" των group N μονο σε σαξοραλλα ταιριαζει και σε ολα τα αλλα αυτοκινητα ειναι επιεικως γελοια.Χτυπα μια, επωνυμη ομως, πχ sebring και αλλαξε την μπουκα,καλη και φθηνη λυση για τελικο.
ναι αλλα με ελλη μπουκα δεν θα ναι gr.n αλλα gr.a κ θα χει την ιδια συμπιεση που δινει....ουσιαστικα το τσουτσουνακι κραταει σαν καζανι ειναι ιδιο με gr.a ....το θεμα ειναι καθαρα αποδοσεις σε μια εξατμιση...τωρα για λεζαντα αστα για κανα accent coupe κτλ παρεα με τις απλωστρες που βαζουν πισω...αν αυτοκινητο πρωτα φρεναρει/στριβει/παει κ μετα η εμφανιση...κ μεν μου αρεσει πολυ να βγαζει 2 τελικα πισω ειδικα το σενταν κορολακι αλλα m3 αλλα μου λειπει το μοτερ για τετοια εξατμιση....ψιλοπραγματα δλδ....