Έτσι όπως τα λέει το κοπέλι είναι. Πίσω απο κέθε αντιπροσωπεία κρύβεται μια επωνυμία. Είναι δηλαδή κάποιος έμπορος, επιχειρηματίας ο οποίος πληρεί (στην αρχή πάντα) τις προυποθέσεις της μαμά εταιρείας, έτσι ώστε αυτός να δημιουργήσει το εξουσιοδοτημένο συνεργείο Toyota στην περιπτωσή μας. Το εμπόριο όμως κρύβει παγίδες πολλές και με τον καιρό έρχονται οι ανωμαλίες. Ο συγκεκριμένος έμπορος για παράδειγμα βλέπει οτι είναι ριγμένος απο την μεταξύ τους συμφωνία με το πέρασμα του χρόνου. Ποιος είναι ο πιο εύκολος τρόπος να αναπληρώσει τα χαμένα του κέρδη? Μα φυσικά αυτός για τον οποίο κάνουμε λόγο. Και κάτι ακόμα, όλες οι μαμά εταιρείες, είτε toyota, honda, vw, alfa, peugeot κτλ έχουν κάθετη και αυστηρή πολιτική προς την ιδανική εξυπηρέτηση του πελάτη τους ειδικά όσον αφορά θέματα εγγύησης. Τώρα αν ο συνεργάτης δεν ακολουθεί τις γραμμές της εταιρείας δεν χρειάζεται να μαυρίζουμε την εικόνα ολόκληρης της αυτοκινητοβιομηχανίας!
__________________
Μια φορά τον χρόνο αποτελεί επιτακτική ανάγκη!
|