Re: Toyota corolla 2002 Turbo
Φίλε panos να ήξερες πόσο σε καταλαβαίνω. Έχω μια Ε111 sedan 1.4 vvt-i. Και εγώ τα ίδια σκεφτόμουν και κατέληξα σε αδιέδοξο. Όσα ειπώθηκαν εδω μέσα τα έχω σκεφτεί και πάντα κάπου σταματούσα γιατι κάτι με χάλαγε... Και σου εξηγώ:
Ξεκινάω με το δεδομένο ότι θέλω το αμάξι μου να είναι γρήγορο για να κοντραρόμαι στα φανάρια ή και αλλού με τους αλλούς ομοιδεάτες!
Οι σκέψεις που κάνω είναι οι εξής :
1) Θα το τουρμπίσω. Δε θα το κάνω τέρας αλλά θα έχει 160-180 άλογα. Σκέφτομαι όμως ότι αν το τουρμπίσω θα χάσω αξιοπιστία και θα πετάξω ένα σωρό λεφτά. Παρόλα αυτά το προσπερνώ...
2) Καποια στιγμή βρίσκομαι στην εθνική οδο και βλέπω τι όμορφα, γλυκά, αθόρυβα και οικονομικά πάει το αμαξάκι μου. Και έχει 135.000 χιλιόμετρα (όχι σαν το δικο σου που είναι καινούριο). Οπότε καταλάβαινω ότι αν το τουρμπίσω θα χάσω αυτή την ησυχία που ώρες ώρες είναι απαραίτητη (δεν θέλω και όλες τις ώρες να κάνουμε κόντρες)
3) Αφήνουμε το τούρμπισμα και πάμε σε αλλαγή μοτέρ. Θα βάλω τον 20V. Αλλά τότε θα πετάξω το μοτεράκι μου που ξέρω τι του έχω κάνει και θα βάλω ένα άλλο που δεν ξέρω την κατάστασή του. Και εκτός αυτού το άμαξι θα χάσει την αξία του. Τώρα το δίνω 7.000. Με αλλαγμένο μοτέρ ποιος θα το πάρει. Ίσως αν είχα 200.000 χιλιόμετρα ή αν είχα την Ε101 θα το έκανα, αλλά τώρα δεν το κάνω
4) Βρήκα το καλύτερο λέω, υπερκυβισμός! Αλλά πολλά δεν είναι τα 3000 για να κοντράρω τα Vts...?
5) Και εκεί που είμαι ανάμεσα στις παραπάνω σκέψεις, ένα βράδυ μου δίνει ένας φίλος το vts του και το κάνω γύρω στην 1 ώρα βόλτα στους δρόμους της Αθήνας. Και εκεί καταλάβαινω κάτι που δεν είχα σκεφτεί μέχρι τότε. Κοιτάω από τους καθρέπτες και βλέπω ΣΥΝΕΧΕΙΑ αυτοκίνητα να κάνουν σφήνες από πίσω μου για να μου κολλήσουν και να ανοίξω μαζί τους. Και διαπιστώνω ότι αντί να ψάχνω αμάξι να ανοίξω, οι άλλοι ψάχνουν εμένα! Οκ λέω, βρήκα τι θα κάνω, θα αγοράσω vts.
6) Αλλά από την άλλη, πολλά δεν είναι να δώσω 7-8000 για να πάρω ένα σκισμένο αμάξι που δεν κρατάει στις στροφές? Και αν το πάρω πώς θα συντηρώ δύο αμάξια? Έχουν ασφάλεια και τέλη κυκλοφορίας
7) Βρήκα το καλύτερο, θα αγοράσω καινούριο κοντράδικο αμάξι! Θα δώσω τα 8 που θα έδινα για το Vts, θα δώσω και το δικό μου, θα βάλω και 5000 δόσεις και θα πάρω ένα colt, fr, st. Αλλά από την άλλη βλάκεια δεν είναι δώσω 20.000 για να κάνω το κέφι μου και μάλιστα για ένα μικρό αμάξι?
8) και εκεί που σκέφτομαι όλα αυτά πάω στο βενζινάδικο και δίνω 45 ευρώ βενζίνη. Και ξενερώνω τελείως...
Που κατέληξα τελικά? Θα σου πω τη γνώμη μου αλλά αυτή είναι εντελώς υποκειμενική. Προφανώς όλοι εδω μέσα δεν είμαστε κοντράκιδες όπως είναι τα καλόπαιδα στο Need For Speed. Μας αρέσει να τρέχουμε αλλά το αμάξι μας είναι πρώτα από όλα εργαλείο. Αλλίως δεν θα έπαιρνες corrolla. Εγω προσωπικά έχω στιγμές που θέλω να πάω κάπου ήρεμα χωρις βουητά και κοπανήματα.
Να είσαι σίγουρος ότι όποια μετατροπή και αν κάνεις στο αμάξι είναι λεφτά που ποτέ δε θα πάρεις πίσω. Ούτε να το πουλήσεις θα μπορείς. Εγώ έχω καταλήξει ότι καλύτερο είναι να έχω το αμάξι μου σε νορμάλ κατάσταση, να καίει λίγο και είναι φιλικό.
Και με το γκάζι τι κάνουμε? Κατα τη γνώμη μου κάνε ένα από τα 2
1) Υπερκιβισμός σε κάποιον που το έχει ξανακάνει
2) Μεταχειρισμένο αμάξι, σχετικά φτηνό, πχ starlet gt
|