ΣTO ΔYNAMOMETPO
Όπως είναι φυσιολογικό, η μεγαλύτερη χωρητικότητα του κινητήρα του Altea του χαρίζει το
προβάδισμα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα από τη σχετική δυναμομέτρηση. O 8βάλβιδος 1600άρης
κινητήρας αποδίδει στον τροχό 89,1 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. και 12,3 χλγμ. ροπής στις
4.200 σ.α.λ. Πολύ κοντά βρίσκεται ο ιαπωνικός κινητήρας της Corolla, με 86,5 ίππους στις
6.100 σ.α.λ. και 11,1 χλγμ. στις 4.400 σ.α.λ. Oι μικρότερες ονομαστικές τιμές που
ανακοινώνουν οι κατασκευαστές για τα Astra και Golf επιβεβαιώθηκαν. Tα νούμερα για το
Astra είναι 79 ίπποι στις 6.000 σ.α.λ. και 10,9 χλγμ. ροπής στις 4.500 σ.αλ., ενώ o
1400άρης FSI του Golf αποδίδει στον τροχό 78,1 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 11,5 χλγμ.
στις 4.000 σ.α.λ.
τα σχολια δικα σας
http://library.techlink.gr/4t/articl...1&article=9962