Έχετε απόλυτο δίκιο στο θέμα ότι το αμάξι έχει τάση να υπερστρέφει και όχι να υποστρέφει. Το σκέφτομαι εδώ και ώρες και το αποτέλεσμα που βγάζω είναι ότι λέμε το ίδιο πράγμα. Το αυτοκίνητο υποστρέφει αφού του κάνω ανάποδα τιμόνια σε καλή άσφαλτο. Αν είχε την τάση να υποστρέφει θα έφευγα καρφί έξω από τη στροφή μιας και δεν θα είχα τιμόνι! Απλώς ο τρόπος που ξεκίνησε η κουβέντα μου έδωσε την εντύπωση ότι πρέπει να προσέχει πολύ στης στροφές, ακόμη και όταν οδηγάει ήπια γιατί θα χάσει τον έλεγχο από υπερστροφή, κι αυτό που έλεγα εγώ είναι ότι πρέπει να το σπάσεις για να χάσεις τον έλεγχο και να υποστρέψει. Αυτό που θα κάνω τις επόμενες μέρες είναι να ψάξω στο club να βρω στοιχεία για το βάρος του κάθε 101 και να συγκρίνω. Λογικά σε βάρος είναι πρώτα το station μετά το δικο μου liftback, το sedan και τέλος το hatchback.. Σίγουρα η αύξηση του βάρους γίνεται στο πίσω μέρος στις περιπτώσεις με τον ίδιο κινητήρα. Επίσης αυτό που σκεφτικά μόλις τώρα είναι ότι όταν πήρα το αμάξι μεταχ. είχε μαμά αμορτισέρ, και τα πίσω ήταν κατεστραμμένα σε σχέση με τα μπροστά. Το αμάξι περπάταγε πάντα άδειο λόγο επαγγέλματος. (χωρίς κοτσαδούρα) Ήταν κάποιου είδους πωλητής. Μόνο χλμ είχε το αμάξι από τα ταξίδια και ήθελε και αμορτισέρ. Θέλω να πω ότι το αμάξι αυτό έχει βάρος πίσω αρκετό από την κατασκευή του, και από την μικρή μου εμπειρία το βλέπω στο δρόμο αρκετά ζυγισμένο και σταθερό σε σχέση με πολλά αυτοκίνητα της κατηγορίας του, κατώτερης αλλά και από ορισμένα ανώτερης κλάσης
|