Δεν συμφωνω καθολου με αυτη την εκτιμηση,οτι δηλαδη δεν παιζει ρολο το φαρδος του ελαστικου στην προσφυση.Μιλαμε για δυο ιδια ελαστικα στο ιδιο αυτοκινητο,με ιδιο στησιμο στην ιδια πιστα το πιο φαρδυ θα εχει καλυτερη ελκτικη και πλευρικη προσφυση.Οσο πιο μεγαλη η επιφανεια επαφη ενος ελαστικου με το δρομο τοσο πιο μεγαλη τριβη.Παρτε σαν αναμφεισβητητο παραδειγμα την F1 που για να μειωσουν την ταχυτητα των αυτοκινητων χαραξανε 4 αυλακια στα σλικ ελαστικα.Στην ουσια τη κανανε, μειωσανε την επιφανεια επαφης με τον δρομο δηλαδη σαν φορουσανε τα αυτοκινητα πιο στενα ελαστικα και θυμαμαι τις αντιδρασεις και παραπονα ολων των οδηγων στην αρχη οσο αφορα το κρατημα.Δευτερο παραδειγμα ολα τα supercars γιατι φορανε πολυ φαρδια 335-355,παντως οχι για μουρη.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|