Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #13  
Παλιά 24-05-06, 06:32
Το avatar του χρήστη leon74
leon74 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 22-03-2004
Μηνύματα: 274
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 287
leon74 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από billlllll";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Όσο φαρδύτερο όμως είναι το λάστιχο τόσο καλύτερο-ισχυρότερο σκελετό έχει και παραμορφώνεται λιγότερο στις στροφές, μάλλον από εκεί κερδίζεις περισσότερο παρά από την περισσότερη επιφάνεια όπως λέει και ο leon.
Επίσης δεν μπορείς εύκολα να έχεις προσωπική εμπειρία γιατί συνήθως όταν βάζεις φαρδύτερο λάστιχο βάζεις άλλη μάρκα και ίσως πιο sport προσανατολισμού από πριν οπότε νομίζεις πως φταίει το φάρδος αλλά ουσιαστικά είναι η γόμα-σκελετός που κάνει η διαφορά.
Τέλεια! Χαίρομαι πολύ που τον διαλύσαμε και αυτόν τον μύθο. Πραγματικά, το κράτημα του ελαστικού έχει να κάνει με το πώς μπορεί να παραμορφώνεται και όχι με την επιφάνειά του. Ο συντελεστής τριβής με το έδαφος έχει να κάνει με την παραμόρφωση. Χαμηλή πίεση=υψηλή παραμόρφωση=υψηλή τριβή.
Απάντηση με παράθεση