Re: Αγορα Απο Γερμανια
Στο Drive που κυκλοφορεί(Τευχος 116 Ιούνιος 2006)υπάρχει ενα πολύ ενδιαφέρον άρθρο που αφορά τους συντελεστές και τα κόστη για την εισαγωγή,αναλύοντας αυτό το περίφημο "τέλος ταξινόμησης".Γενικό λοιπόν συμπέρασμα οτι συμφέρει να εισάγεις μοντελο μεγαλύτερο των 6 μηνών μεχρι 2002 ενω θα τραβάς τα μαλλιά σου με παλήα μοντέλα,καθώς αναφέρει οτι για μια μή καταλυτικά μέχρι και 346% επιβάρυνση..Απο την αλλη βεβαια υπαρχει και το ποσοτό μείωσης της τιμής λόγω παλαιότητας με -80% για αυτοκίνητα πάνω απο 15 έτη...Ετσι λοιπόν κανω ένα παράδειγμα και ρωτάω κάποιον που ξέρει αν είναι σωστό.
Βρίσκω μοντελο '85 1601cc με 2500 ευρώ , με τοτε τιμή 3,000,000 δρχ χωρίς επιπλέον εξοπλισμό του βασικού. Μειώση λόγω παλαιότητας 80% αρα κοστολογείται στο τελωνειο 600,000 δρχ=1760 ευρώ. και επειδή ειναι συμβατικής τεχνολογίας και 1601 cc έχω 148% στην αξία φόρο...αρα 1760*148%=2616,64 ευρώ θα πληρώσω τον εκτελωνισμό? Γνωρίζει καποιος αν *εστω περίπου) είανι αυτος ο υπολογισμός σωστός?Και εν τέλη αν δεν σε συμφέρει να το εκτελωνίσεις μπορείς να του βαλλεια αγωνιστικές πινακίδες και να μην πληρώσεις και να το κυκλοφορείς μονο για αγώνες ή στην πίστα(Γιατι για τετοια χρήση θέλω)Η στα πόσα έτη μπορει να χαρεακτηριστει ιστορικό και να βαλλεις πινακίδες λέσχης?Τοτε χρει΄λαζεσαι εκτελωνισμό?
Υ.Γ:Savva μήπως μπορείς να μου δώσεις τα στοιχεια της celica (Κυβικά,χρονολογια, κόστος τοτε κλπ) για να το υπολογίσω,να δούμε αν βγαίνει κοντα σ'αυτο που πλήρωσες για να επαληθευσουμε τους υπολογισμούς?
Υ.Γ2:όποιος θέλει περισσότερες πληροφορίες για συγκεκριμένη χρονολογιά ας το πει να ανεβασω ορισμένα αναλυτικότερα στοιχεία.
Υ.Γ3:Θεωρώ το παρόν topic πολύ ενδιαφέρον και καθόλου off topic.Οπότε παρακάλώ εκεινο το καλό και αξιο παληκαρι τον madvinegar να το μετονομάσει σε εισαγωγή μτχ και να μεταφερθεί στο supporτ.
Υ.Γ.3. Δλδ τώρα που το έκανα εγώ ας πούμε, τι έγινε? Δεν είναι τόσο όμορφο? mouaxaxaxaxaxaxa (Ayrton)
__________________
Corolla TS 1.8 3d 2002-2007
Yaris 1.3 5d 2002-
B.M.W. E30 2.0 2d 2008-(drift project)
|