leon74 σημερα ειχα μια συζητηση με ενα φιλο που εχει vti με προγραμμα φιλτρο τροχαλιες χταποδη εξατμιση κ.α με το προγραμα πηρε 8 αλογα προσεχε τωρα δεν πολυ καταλαβα διαφορα την μεγαλυτερη διαφορα σε τραβηγμα την ειδα οταν αλλαξα ζαντολαστιχα και απο 205/40/17 εβαλα 195/50/15 το αμαξι εκτος τις πρωτης που παει χειροτερα απο πριν το αυτ/το μετα φορτωνη πολυ πιο γρηγορα .
εξυγηση οταν η διαμετρος τις ροδας μεγαλωνη το μοτερ δυσκολευετε να την γυρηση σκεψου πως δουλευη ο μοχλος οσο πιο μακρι μοχλο εχεις τοσο πιο λιγη δυναμη θες τωρα που εμεις ειμαστε απο την πλευρα την αναποδη οσο πιο μικρο μοχλο εχουμε τοσο πιο ευκολα τον γυριζουμε. του φευγη ο τακος του μοτερ να γυρηση μια μεγαλη ροδα οσο πιο μικρη ειναι τοσο πιο ευκολα την γυρνα.
οσο για το vti με τα πρωτα ζαντολαστιχα ειχε ακτινα τροχου29,45 το δικο μου εχει 31,5 και εβαλε 28,5 το οπιο σχεδιαζω και εγω αν λεει αυτος ειδα μεγαλη διαφορα σκεψου τη θα πω εγω μαλλον θα ξεκηνισω με δευτερα
αρτον που εισαι χαθηκες απο το δικο σου 20ν ειναι πιο γρηγορο για το δικο μου αστο να δουμε και την συνεχια... οσο για τα 0,2-0,3 για πρωτες θα σου πω οτι κατι δεν διαβασες καλα αυτα αναφεροντε για τα 180 οσο για το οτι ελεγα οτι ενα αυτ/το κτλ με το jims αυτο δεν ισχιοι εχασα αλλα μην χερεσε και πολυ κρατα ξερω τι λεω
mechanicaf εδω μιλαμε για την διαμετρο με διαφορα 8-9% και εσυ τους μιλας για πιεση ...
τα 2 αυτ/τα στα 180 παιδια δεν ειναι τιποτα ειναι νικη αυτο ξεκαθαρο αλλα πιστεψτεμε μια καλη αλλαγη να μην κανεις στη 2ρα στα εριξε για πλακα δημητρη θα την παρω την ts του jims202 να εισαι σιγουρος .

__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες
http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...