Θέμα: Ke 30 Forum -2-
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #137  
Παλιά 04-05-06, 10:47
aggelos2 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 01-09-2005
Περιοχή: xios
Ηλικία: 55
Μηνύματα: 124
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 255
aggelos2 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
λοιπον εχουμε και λεμε. θα ξεκινησω απο τα καλα.το πιο καλο ειναι οτι γυρισα μετα απο 21 δυναμοτρησεις γυρισα πισω μαζι με το αμαξι.το θεμα λαδιων κατα πασα πιθανοτητα ειναι απο τις ανοχες των εμβολων.το δυναμομετρο που πηγα ηταν αρκετα τσιγκουνικο και το σοκ τις πρωτης δυναμομετρησης ηταν μονο 105 αλογα στον τροχο.αλλαξαμε ζιγκλερ και πηγαμε 110.παιξαμε με τους εκκεντροφορους πηραμε αλλα 3 αλογα.μετα απο 6 ωρες σκισιμο φτασαμε και στο αβανς εχοντας 115αλογα τροχο.το αβανσ ομως οσο και να το σκαλιζαμε αλογα αλλα δεν περναμε με το διαγραμμα μετα τις 7.000στρ. να κανει σκαλοπατακια.καταλαβαμε οτι τελικα ο εγκεφαλος εκοβε το αβανς οτι και να καναμε.αποφασισαμε να βγαλουμε απο πανω τον knock sensor(αισθητηρας για πυρακια)και απο 115 πηγαμε 119,6τροχο.συγκριναμε τα δυο διαγραμματα με τον αισθητηρα ενεργοποιημενο εχω μια ομορφη καμπυλη μεχρι τις 7.000 με 115αλογα και χωρις αυτον εχω ενα μικρο κοψιμο μεταξυ 4.000-6.000 αλλα μετα και μεχρι τις 8000 κραταει σκοτωνει κρατωντας και τα 120 αλογα.τα νουμερα αυτα απο δυναμομετρο σε δυναμομετρο αλλαζουν οσο αφορα την ιπποδυναμη του αυτοκινητου και λιγο με στεναχωρει εαν ειναι μονο 120 τροχο με 15αλογα επιπλεον στροφαλο.το καλο ειναι οτι εφυγα 105 και γυρισα 120.