Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από 2579";p="
madvinegar2003 ενας φιλος μου ειχε πει οτι αν η θερμοκρασια του μοτερ ανεβη πολυ λογο θερμοστατη νερου η για αλλο λογο το λαδι τελος ενοουσε οχι 150 αλλα πιο πανω καταλαβενεις ψυγεια νερου σπαραλια καπο ανεβασμενα ατμη κ.τ.λ.
ηρακλη ερχομαστε απο την αλλη εβδομαδα πανω...κανονησε για καφε αλλα και για τσαι(με το VTI ξερεις εσυ)...με την ταινια τελικα ξερεις τι παρατηρω οτι η θερμοκρασια του λαδιου ανεβενει πιο ευκολα οταν ειναι κρυο... το θετικο ειναι οτι στο σκησιμο δεν ανεβαζει τοσο ευκολα η νομιζω τουλαχιστον .πιστευω οτι η θερμοκρασια του χταποδιου επηδη δεν εκτονονετε στον αερα περναει στην κεφαλη και το μοτερ ζεστενετε περισοτερο αλλα στο σκησιμο δεν μεταφερετε η θερμοκρασια του χταποδιου στο φιλτρο για αυτο δεν ανεβαζει γρηγορα θερμορασια αλλα ανεβεζει τη θερμ/σια σταδιακα οποτε δεν ξερω αν υπαρχει θετικο οφελος σε τελικη αναλυση τι να πω
|
Νικο,περιμενε λιγο και ελα στην συναντηση βρε.Εκει ειναι η μαγκια βρε φιλε, να περναει λιγη θερμοτητα του χταποδιου στο μοτερ,δεν το αναλυω,αλλα το αναλυει η D.E.I.Κατι εχει να κανει με την θερμοδυναμικη αποδοση του μοτερ και του θαλαμου καυσης,δεν ξερω,αλλα να ξερεις το μοτερ δεν εχει κανενα απολυτως προβλημα.