Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #22  
Παλιά 10-04-06, 21:00
Το avatar του χρήστη 2579
2579 Offline:
 
Εγγραφή: 22-08-2005
Μοντέλο: AUDI A4 20vt
Περιοχή: πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 322
2579 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
madvinegar2003 ενας φιλος μου ειχε πει οτι αν η θερμοκρασια του μοτερ ανεβη πολυ λογο θερμοστατη νερου η για αλλο λογο το λαδι τελος ενοουσε οχι 150 αλλα πιο πανω καταλαβενεις ψυγεια νερου σπαραλια καπο ανεβασμενα ατμη κ.τ.λ.
ηρακλη ερχομαστε απο την αλλη εβδομαδα πανω...κανονησε για καφε αλλα και για τσαι(με το VTI ξερεις εσυ)...με την ταινια τελικα ξερεις τι παρατηρω οτι η θερμοκρασια του λαδιου ανεβενει πιο ευκολα οταν ειναι κρυο... το θετικο ειναι οτι στο σκησιμο δεν ανεβαζει τοσο ευκολα η νομιζω τουλαχιστον .πιστευω οτι η θερμοκρασια του χταποδιου επηδη δεν εκτονονετε στον αερα περναει στην κεφαλη και το μοτερ ζεστενετε περισοτερο αλλα στο σκησιμο δεν μεταφερετε η θερμοκρασια του χταποδιου στο φιλτρο για αυτο δεν ανεβαζει γρηγορα θερμορασια αλλα ανεβεζει τη θερμ/σια σταδιακα οποτε δεν ξερω αν υπαρχει θετικο οφελος σε τελικη αναλυση τι να πω
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
Απάντηση με παράθεση