Θέμα: 4zz-fe -- 1zz-fe
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #10  
Παλιά 07-04-06, 17:47
Το avatar του χρήστη billlllll
billlllll Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 04-12-2003
Μοντέλο: Corolla E12 Sol 1.4 '02
Περιοχή: Ιωάννινα
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 2.036
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 470
billlllll έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από simer";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παιδια επειδη το εχω ψαξει λιγο το θεμα θα σας πω τα εξεις.Οι δυο κινητηρες ειναι ιδιοι σε μπλοκ κεφαλη κλπ. Για να γινει η μετατροπη
θελουμε στροφαλο μπιελες πιστονια ελατηρια ενα καλο honing στα χιτωνια για να γινει ομοιομορφη ολη η επιφανεια λογω της διαφορας στην διαδρομη,
πολλαπλη εισαγωγης πολλαπλη εξαγωγης και εγκεφαλο και μην ξεχασω τα κουζινετα. Εννοηται πως θελουμε κομπλε εξατμιση μεχρι πισω αλλα μπεκ
απο cellica h avensis και βελτιωση στην αναπνοη με καποιο ελευθερο φιλτρο... σας φανηκαν πολλα.Καλο ειναι να ριξετε μια ματια σ αυτο το site ειναι
ολο το repair manual για το corolla matrix με τον 1zz-fe 1,8lit http://www.matrixrides.com/content/view/20/1/

για το καπάκι το έχεις διασταυρώσει από κάπου πως έχουμε τους ίδιους εκκεντροφόρους και βαλβίδες? internet ή toyota-συνεργείο...?

Βολάν? ταιριάζουν τα ελαφρωμένα για το 1zz-fe? δίσκο-πλατώ?

thnx για το site με το Repair Manual, εγώ το είχα βρει παλιότερα από άλλο site..

Πάνο... πρώτα μετατροπή σε 1zz-fe και μετά τούρμπισμα
Απάντηση με παράθεση