Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από syele";p="
Πάντως εγώ θεωρώ ότι οι όποιες βελτιώσεις πρέπει να ξεκινάνε από κάτω προς τα πάνω.
Πρώτα βελτιώνουμε το στήσιμο του αυτοκινήτου και μετά προχωράμε σε μηχανικές βελτιώσεις (στο performance εννοώ).
Έτσι λοιπόν άλλαξα ανάρτηση και τώρα έχω ήδη παραγγείλει το LSD, την πίσω αντιστρεπτική και το δίσκο-πλατώ (sport clutch disk & clutch cover) όλα από την TRD. Όταν έρθουν και τοποθετηθούν θα σας πω εντυπώσεις. Το βολάν ίσως το φτιάξω εγώ (ελάφρωμα και ζύγισμα μαζί με το δίσκο-πλατώ).
Μετά βλέπουμε για φιλτροχοάνες, προγράμματα, εκκεντροφόρους κλπ
|
Φίλε Syele. Είμαι σίγουρος οτι κανείς δέ θα διαφωνήσει μαζί σου.
Δέν έγραψα τη σειρά με την οποία πρέπει να γίνουν οι βελτιώσεις..... αναφέρω
ΜΟΝΟ τις μηχανικές βελτιώσεις..... Η συνολική βελτίωση είναι άλλο θέμα (μεγάλο) και ξεκινά ακριβώς όπως το είπες. Εάν θέλεις ευχαρίστως να κάνουμε αναφορά και σ'αυτό.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από leon74";p="
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΕΔΕΣ";p="
Καλημέρα σε όλους !
Madvinegar. Η τιμή πώλησης του είναι 350 ευρώ. Αυτό που μπορώ να κάνω είναι μέσω της γνωριμίας να κόψει ΦΠΑ και να το πάρει κάποιος στη τιμή των 270-280 ευρώ.
Gorillas. Ναι. Το έχω δεί ήδη σε δύο αυτοκίνητα. C200 compressor & Toyota Yaris. Και τα δύο οχήματα είχαν εξοικονόμηση καυσίμου (με τη MERCEDES να φτάνει στο 25% και το YARIS στο 15%). Επίσης και τα δύο είχαν αυξημένη ρεπρίζ και σήκωμα της ιπποδύναμης. To MERCEDES έδωσε 5% αύξηση στην ιπποδύναμη, το YARIS περίπου 3%.
¶!! Το χρησιμοποιεί και καλός μου φίλος που έχει TAXI MERCEDES CDI 220 και δέν έχει κάνει δυναμομέτρηση αλλά το αισθάνεται πιό ελαφρύ/ταχύ και βέβαια αυτό που βλέπει είναι περίπου 150-200 ευρώ λιγότερα ευρώ κάθε μήνα να βγαίνουν από την τσέπη του για καύσιμο...
Αυτά ξέρω παιδιά... Εγώ με τη πρώτη ευκαιρία θα το βάλω στο αυτοκίνητο.
|
Δημήτρη, με όλο το θάρος, και το περιορισμένο πεδίο γνώσεων που έχω:
Η Mercedes (DaimlerChrysler Για την ακρίβεια) ξοδεύει για ετήσια έρευνα περίπου όσο όλος ο προϋπολογισμός της Ελλάδας. H Shell Και η Bp που φτιάχνουν τα καύσιμα ξοδεύουν δυο φορές τόσα. Πώς το καλό κανένας από αυτούς δε σκέφτηκε να φτιάξει ένα τέτοιο καλωδιάκι που θα δίνει 25% μείωση στην κατανάλωση και 95% μείωση στα καυσάερια?
Επίσης κάτι για την ενημέρωσή σας: Η πατέντα δεν τεκμηριώνει ότι αυτό που κάνεις έχει αποτέλεσμα, αλλά ότι αυτό που κάνεις δεν το έχει κάνει κανένας άλλος. Δηλαδή αν εγώ βάλω ένα κατεψυγμένο καναρίνι στο ψυγείο του αυτοκινήτου και ισχυριστώ ότι μειώνει την κατανάλωση κατά 80% και κάνει τον κινητήρα να "τραγουδάει", πάλι θα την πάρω την πατέντα, γιατί κανένας άλλος δεν το έχει κάνει μέχρι τώρα...
|
Καλημέρα...
Επειδή όπως λέει και ο σοφός λαός μας "τα πολλά λόγια είναι φτώχεια" δέν μπαίνω στη διαδικασία να σκεφτώ γιατί και ποιός δέν το σκέφτηκε.
Έγραψα αυτά που ξέρω.
Το συγκεκριμένο προιόν έχει τρίμηνη εγγύηση επιστροφής χρημάτων. Μάλλον μόνο μιά δοκιμή θα σε πείσει... Στη χειρότερη παίρνεις τα χρήματα σου πίσω. Δέν νομίζω οτι μπορεί κάποιος να σου προσφέρει πιό αξιοπρεπή πρόταση από αυτή.... Γνώμη μου....
Και όπως ανέφερα (αλλά και από ότι καταλαβαίνω..) είναι ο μόνος τρόπος για να πειστείς ! Και μετά γράφεις και κάνεις τη κρίση σου επί συγκεκριμένων αποτελεσμάτων.