Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Σασμάν: 5άρι Ή 6άρι;;;
  #5  
Παλιά 30-03-06, 16:54
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 664
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Re: Σασμάν: 5άρι Ή 6άρι;;;

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GEORGIOS_XYNOS";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Σαν να υπαρχουν μερικοι που να λενε ΛΑΛΑΚΑ τον Ιαπωνα που εβαλε στα G6 6ταχυτο κιβωτιο. Ο Λαλακας Ιαπων εκανε λαθος........ , καλα γεμισματα..
Και εγω εκανα αυτο, και εγω μετρησα εκεινο , και η δικια μου καροτσα ηταν πρασινη, και πεντε ΤΑΠΕΡ απο φασολακια...
Ελπιζω καποιοι να κατσουν να αναλυσουν ΣΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ποιο πιστευουν οτι ειναι καλυτερο.
Κάτι ήξερα ρε Γιώργο που άνοιξα το συγκεκριμένο θέμα στους διαξιφισμούς, γιατι φανταζόμουν οτι θα παιξει τρελη διαφονία (και ισως και λίγη π@π@αρολογία )
Προσωπική άποψη, που την έχω δει στο δρόμο βλέποντας να ανοίγουν από στάση Ε-111 G6 με Ε-12 G5 (1.400 cc και τα δύο) είναι ότι το κοντό σασμάν "πετάει"μπροστά το Ε-111, αλλά όταν μπαίνουν τρίτες και τετάρτες το Ε-12 μαζεύει τη διαφορά...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
Απάντηση με παράθεση